Gå til innhold

Kløfta/Jessheim damer!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen blir det en liten treff på Kaffedilla på Kløfta kl 13 for dem som har lyst:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev Kløfta/Jessheim,men alle som vil kan selvfølgelig komme:)

Skrevet

Hvem er det som møter? Jeg er fremdeles i jobb, men går ut neste uke, kunne gjerne tenke meg å treffe andre "poppeklare" :) Bor på algarheim og er 30 år. Førstegansfødende, men er barn nr to ;)

Skrevet

Prøver å "skrape" i sammen litt damer,første gang så vet ikke hvor mange eller hvem som kommer. Jeg bor som sagt på Kløfta,39 år,barn nr 2. Uke 30 på lørdag:) Sykemeldt,så jeg kan treffes når som helst!

Skrevet

Nordkisa her, 31 år venter barn nr 3. Klar for skravlings jeg men typisk at imorgen kan jeg ikke rundt de tider :( But next time? ;)

Skrevet

helt klart Jenny! Sier ifra:)

Skrevet

Hvordan gikk det? Er det grunn til gjentagelse? Kun få dager til jeg går ut i permisjon.....

Skrevet

helt klart Jenny! Sier ifra:)

Hvordan gikk det? Er det grunn til gjentagelse? Kun få dager til jeg går ut i permisjon.....

Nå arrangerer vi treff på Peppes Pizza på¨Jessheim førstkommende mandag kl 11 :) Er mange som viser interesse og vi er vel nå 4-5 påmeldte.

Bli med :D Jeg gleder meg masse!! Se på BiM-Treff eller send meg en PM så jeg får reservert bord til oss ;) Uavhengig om du er prøver, gravid, har barn eller bare er skravlesyk. Alle er hjertelig velkomne!

Skrevet

det var kjempekoselig! Kan godt ses til uken igjen:) Kan alle dager!

Skrevet

Noen som har mulighet/lyst til å ses på Kaffedilla på Kløfta på torsdag kl 13?

Skrevet

Æ ska prøve :)

Skrevet

hei. Er ikke i form idag,men vi kan vel prøve i neste uke igjen?

Skrevet

Hei hei :) jeg var på ahus når dere møttes på jessheim jeg, så jeg hadde ikke muligheten til å komme... også så jeg ikke at du hadde skrevet noe før nå AnnaMariaHelena72, blir gjerne med på å prøve en dag til neste uke :)

Goooooood bedring da, AnnaMariaHelena72! er ikke noe greit å ikke være i form :/

Skrevet

...og jeg har sykt barn idag.. Ell hu har fektisk hatt feber hele uka :/ Men tirsdag jenter, Ciao Bella -Jessheim senteret?

Skrevet

Jeg må bare rope ut her. Jeg stoppet innom Kløfta senteret istad og måtte jo innom cubus... Gjorde jo de varpene der!!! :D

Lammeull sett genser/bukse + hel dress i lammeull + hel dress i bomull. Ta 3 betal for 2 av alle salgsvarer så det kom på 98 kr :D Moro å handle da :) In case you didn't know ;)

bare så himla synd januarsalget ikke stemmer overens med lommeboka mi etter julestria as :S

Skrevet

Er litt bedre nå,men har så mye kynnere,blir så sliten av det:( På tirsdag skal vi til Ahus med store gutten vår,så kan ikke dra til Jessheim da..Men kanske ses på torsdag hvis noen kan? Så bra å få handlet på tilbud,har også vært på Cubus på senteret og gjort noen bra kjøp :) Men,hade vært fint med litt mer penger ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...