AnnaMariaHelena72 Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Imorgen blir det en liten treff på Kaffedilla på Kløfta kl 13 for dem som har lyst:)
AnnaMariaHelena72 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2012 Skrev Kløfta/Jessheim,men alle som vil kan selvfølgelig komme:)
Saks Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Hvem er det som møter? Jeg er fremdeles i jobb, men går ut neste uke, kunne gjerne tenke meg å treffe andre "poppeklare" Bor på algarheim og er 30 år. Førstegansfødende, men er barn nr to
AnnaMariaHelena72 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2012 Prøver å "skrape" i sammen litt damer,første gang så vet ikke hvor mange eller hvem som kommer. Jeg bor som sagt på Kløfta,39 år,barn nr 2. Uke 30 på lørdag:) Sykemeldt,så jeg kan treffes når som helst!
Fru.Antonsen Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Nordkisa her, 31 år venter barn nr 3. Klar for skravlings jeg men typisk at imorgen kan jeg ikke rundt de tider But next time?
AnnaMariaHelena72 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2012 helt klart Jenny! Sier ifra:)
Saks Skrevet 13. januar 2012 #7 Skrevet 13. januar 2012 Hvordan gikk det? Er det grunn til gjentagelse? Kun få dager til jeg går ut i permisjon.....
Fru.Antonsen Skrevet 13. januar 2012 #8 Skrevet 13. januar 2012 helt klart Jenny! Sier ifra:) Hvordan gikk det? Er det grunn til gjentagelse? Kun få dager til jeg går ut i permisjon..... Nå arrangerer vi treff på Peppes Pizza på¨Jessheim førstkommende mandag kl 11 Er mange som viser interesse og vi er vel nå 4-5 påmeldte. Bli med Jeg gleder meg masse!! Se på BiM-Treff eller send meg en PM så jeg får reservert bord til oss Uavhengig om du er prøver, gravid, har barn eller bare er skravlesyk. Alle er hjertelig velkomne!
AnnaMariaHelena72 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2012 det var kjempekoselig! Kan godt ses til uken igjen:) Kan alle dager!
AnnaMariaHelena72 Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2012 Noen som har mulighet/lyst til å ses på Kaffedilla på Kløfta på torsdag kl 13?
AnnaMariaHelena72 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2012 hei. Er ikke i form idag,men vi kan vel prøve i neste uke igjen?
Moni<3Live Skrevet 19. januar 2012 #13 Skrevet 19. januar 2012 Hei hei jeg var på ahus når dere møttes på jessheim jeg, så jeg hadde ikke muligheten til å komme... også så jeg ikke at du hadde skrevet noe før nå AnnaMariaHelena72, blir gjerne med på å prøve en dag til neste uke Goooooood bedring da, AnnaMariaHelena72! er ikke noe greit å ikke være i form :/
Fru.Antonsen Skrevet 19. januar 2012 #14 Skrevet 19. januar 2012 ...og jeg har sykt barn idag.. Ell hu har fektisk hatt feber hele uka :/ Men tirsdag jenter, Ciao Bella -Jessheim senteret?
Fru.Antonsen Skrevet 19. januar 2012 #15 Skrevet 19. januar 2012 Jeg må bare rope ut her. Jeg stoppet innom Kløfta senteret istad og måtte jo innom cubus... Gjorde jo de varpene der!!! Lammeull sett genser/bukse + hel dress i lammeull + hel dress i bomull. Ta 3 betal for 2 av alle salgsvarer så det kom på 98 kr Moro å handle da In case you didn't know bare så himla synd januarsalget ikke stemmer overens med lommeboka mi etter julestria as :S
AnnaMariaHelena72 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #16 Skrevet 22. januar 2012 Er litt bedre nå,men har så mye kynnere,blir så sliten av det:( På tirsdag skal vi til Ahus med store gutten vår,så kan ikke dra til Jessheim da..Men kanske ses på torsdag hvis noen kan? Så bra å få handlet på tilbud,har også vært på Cubus på senteret og gjort noen bra kjøp Men,hade vært fint med litt mer penger ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå