Gå til innhold

Ammetåka allerede?! ;)

Anbefalte innlegg

Kan begynne å lure...

Jeg er helt utslitt om dagen og er veldig sosete. Får ikke med meg ting, glemmer mye og har til og med rotet til hvor langt jeg er på vei, så nå må jeg gå ei uke tilbake i hodet mitt :( blæh! har også et ganske frynsete humør, så samboeren mener at det må være ei jente der denne gangen, siden jeg hadde så og si ingen plager sist og hadde et strålende humør ;)

Jeg har også vært ganske kvalm noen dager, som ikke er noe i forhold til hva noen av dere må gjennom (all ære til dere), men dette var også helt fraværende sist, så selv om jeg vet at alle svangerskap er ulike, så hadde jeg egentlig ikke forventet at det skulle bli så annerledes.

Flere som går rundt i tåka? hadde virkelig ikke forventet å være så håpløs, he he.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143899693-ammet%C3%A5ka-allerede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene - er 9+4 ! Jeg er totalt i en boble, får ikke med meg beskjeder, husker nesten ikke på ting jeg må huske o.l. Og arpåtil gjør jeg helt merkelige ting, her om dagen skulle jeg hente noe i kjærestens bil, i byen, presterer å ta med meg nøklene hans og mine, så når han skulle hjem kom han seg ikke hjem.... Jeg dro hjem, la meg på sofaen og sov i 3 (!!!) timer helt uviten... Så kommer en hissigpropp av en kar inn døra hjemme. Han har måttet ta taxi! 500 kr...

Mobilen min var tydeligvis fri for strøm også- så den dagen sto jeg ikke høyt i kurs. :P

Off. Hehe. Må bare le rett og slett.

Men det er utrolig slitsomt å være så tappet for energi med bomullshodet!

Godt å høre at det er flere, selv om jeg ikke unner noen å være så håpløs og fraværende som jeg er for tiden ;) De siste dagene har jeg blitt litt bedre, ikke så sliten, så kjenner jeg håper veldig at det ikke plutselig kommer tilbake.

Vi får håpe tåka vår letter snart, så vi blir å leve med igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...