Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ser superkjekk ut, men er den verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har den og den er FANTASTISK! har hatt ett par rimeligere senger også men de er tunge og vanskelige å sette opp/slå sammen. BB er rett og slett himmelen, barna sover godt, den er lett både i vekt og slå opp/sammen, enkel å rengjøre mm.

kan ikke få skrytt nok av den sengen, den er rett og slett super og verd hver krone!

har venner som faktisk låner vår seng istedenfor å ta sin egen;)

anbefales!

Skrevet

Takk for svar:) Blir bare mer overbevist jo mer jeg "googler". Mitt barn er bare 8 mnd, håper på å kunne bruke reisesengen i noen år fremover. Det står at sengen kan brukes frem til 3 årsalderen, hvordan funker det? Noen sjanse for at mini klatrer ut, eller velter sengen? (Har ikke sett sengen live enda).

Skrevet

eldste hos oss er 26mnd og har god plass og han er lengre enn gjennomsnittet. han har aldri klatret ut men det har han heller ikke gjort av sprinkelsenga så det er nok forskjellig fra barn til barn. tenker vi bruker den i allfall til han er 2,5 men da vi har 18 mnd mellom våre to og ikke gidder kjøpe en ekstra reiseseng så blir nok til at han sover i vanlig seng når vi reiser bort. tror ikke den kan veltes, synes faktisk den virker mer solid enn mange andre og om jeg ikke husker feil kom den best ut i div tester bl.a på sikkerhet og brukervennlighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...