Kosemosepose Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Har den siste uka hatt så sinnsyk hodepine! Nesten invalidiserende til tider, torsdag ble jeg liggende på sofaen fra etter jobb og til leggetid. Hodepinen er konstant, sitter mye i tinningen og over brynene, og er veldig plagsom! Trodde det hadde å gjøre med en visdomstann som plutselig kom igjennom tannkjøttet og fikk en betennelse, men nå er den nesten borte (både tanna og betennelsen har gått ned), men hodepinen er like intens! What to do?!?!? Blir sprø!
12Januarspire Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Dette var som å lese om hvordan jeg har det, spess i år, jeg hadde så hodepine at jeg måtte spy som følger av den (mulig det var migreneanfall) Jeg fått skru av alle lys i hele leiligheten, ta en paracet og legge meg rett ut på sofaen, og enda så ga den seg ikke, det er først nå den har begynt å slippe taket. Så jeg tar gjerne i mot råd jeg også.... For dette er slitsomt, og an umulig være bra for babyn i magen når mor ikke er i form...
MMr Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Har også hovudverk som sit i tinningen og over augebryn.. Eg har problem med stiv nakke som førar til triggerhovudverk og gler meg til å reisa til kiropraktor på onsdag. Veit at det er vanleg å plages med hovudverk når ein er gravid men er du "heldig" så har du kanskje muskelplagar som førar til hovudverken.. Muskelplagane treng ikkje å vera store før ein får skikkeleg hovudverk.. God bedring i allefall
Anna Nym :o) Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Hatt det på samme måte. Med meg hjalp akupunktur veldig!
gutt04<3,gutt07<3+?12.06.12<3 Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Har hatt hodepine en mnd... først to uker migrene, måtte ligge i mørket hele dagen... så to uker vanlig hodepine... rimelig lei! Men det er ikke så intenst, hele dagen som det har vært...
Månefeen ♥ Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Hei, har det samme her! Litt godt å høre det er flere, for jeg begynner å lure på hva dette er. Vet at jeg er stiv i nakken, og har tidligere vært plaget med hodepine i forbindelse med at jeg var stillesittende på skole. Nå ligger/sitter jeg mye å hviler pga kvalme og trøtthet. Er i uke 17, dette er 10'ende uken med hodepine.
Aprilnuske Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Hei Jeg har hatt mye vondt i hodet og det har kommet fra spenninger i nakke og kjeve. Da sitter hodepinen der du beskriver og kiropraktor har hjulpet veldig hos meg. Hun tipset meg også om at eple inneholder ett stoff som lindrer hodepine. Jeg synes det hjelper litt. Vill helst ikke ta paracet så da er det ihvertfall vert å prøve med eple først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå