Ludda11 Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 UUUuuuuuuler mot fullmånen og venter på tegn til fødsel Min gamle mormor sier dette spiller inn, og at jenta nok vil komme nå. Meeen, lite tegn egentlig. TROR slimpr. gikk i dusjen i dag, selv om man alltid er usikker på om det VAR det... Førstegangsfødende og jeg kan jo ikke dette Flere som meg? Skal vi se hvem som "kælver" først?? LYKKE TIL! Luddis
Mininni Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Lykke til - jeg fødte ved fullmåne med nr 1, og det var helt smokk fullt på fødeavdelingen, så det er nok ikke til å se bort fra at det har en eller annen påvirkning! Det sier mange jordmødre også. Det er lov å håpe på at noe vil skje Litt tidlig for meg ennå, termin første februar, så jeg satser på at det skjer noe om et par uker...
LilleBaBy i magen<3 Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Ja eg og håper på noen hjelp fra månen nå... har termin den 12. jan. men var hos jordmor og hun er laaaangt nede i bekkenet. hadde 2 cm åpning kunne tøyes til 3... så nå håper eg bare akupunktueren + månen funker for å overbevise lillegull om å komme ut..
jlille Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 På Gjøvik sykehus ser de ingen sammenheng mellom fullmåne og fødsler. De har en tavle i gangen på føden hvor det står hvor mange barn som har kommet til verden hver dag, og de setter på et merke de dagene det er fullmåne. Ikke flere fødsler de dagene. Jeg hadde termin på fullmåne med førstemann, og jeg gikk over. Har også termin på fullmåne med andremann, men tror ikke jeg går ut og viser fram magen til månen denne gang Dessuten var jo fullmånen i dag, natt til i dag.
Ludda11 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2012 Ingen tegn... Grmf! Snakk om større dose utålmodighet i dag Jaja, vi får vel bare veeeeeente litt til da! Blir god på det! Hvordan går det damer?? Luddis
Minilille Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Jeg fødte under fullmåne sist, og er veldig klar for at ting bare kan starte nå! Har ikke termin før 2 februar, men orker ikke vente til neste fullmåne i allefall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå