Aram Skrevet 9. januar 2012 #1 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvor er oversikten over hvilken uke man er i og beskrivelsen av den? Guuuud som det tar tid, eller eventuelt bare er uoversiktelig her inne: ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 10. januar 2012 #2 Del Skrevet 10. januar 2012 Heisann. Beklager litt sent svar på denne. Nå er muligheten på plass, og du kan legge inn termindato under rediger profil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viervindens Skrevet 10. januar 2012 #3 Del Skrevet 10. januar 2012 Eg har lagt inn termindato, men fortsatt finner eg ikke informasjonen som tilsier hvor mange uker, dager man er på veg og informasjon om den gitte uka, på min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 .....<3 Skrevet 10. januar 2012 #4 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg får opp info nå :-) ENDELIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 10. januar 2012 #5 Del Skrevet 10. januar 2012 Ja, så bra! Vierivindens: Hvis du har lagt inn termindato skal uker og dager komme opp på forsiden på profilen din. Gjør den fortsatt ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosedottene Skrevet 10. januar 2012 #6 Del Skrevet 10. januar 2012 Flott at dere har fått det på plass. Dessverre er uken feil :/ Er 13+4 i dag, altså i uke 14, men siden sier vi er i uke 13. Vet at det også gjelder andre. Håper dere kan rette opp dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatt på senga Skrevet 10. januar 2012 #7 Del Skrevet 10. januar 2012 Ja, så bra! Vierivindens: Hvis du har lagt inn termindato skal uker og dager komme opp på forsiden på profilen din. Gjør den fortsatt ikke det? Nå kommer det hvor mange hele uker + evt dager i påbegynt uke du har igjen. Gledet meg til å se når jeg passerte 100 dager igjen, men da må man benytte andre sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 10. januar 2012 #8 Del Skrevet 10. januar 2012 Å ja, den ser jeg. Tenk at nÅr det er 14 uker og to dager igjen, da har du hundre dager igjen. Blir ikke det riktig? Hilsen Elin som ikke er sÅ god i matte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OptimistHoppa Skrevet 10. januar 2012 #9 Del Skrevet 10. januar 2012 Flott at dere har fått det på plass. Dessverre er uken feil :/ Er 13+4 i dag, altså i uke 14, men siden sier vi er i uke 13. Vet at det også gjelder andre. Håper dere kan rette opp dette Ja, samme ukefeil hos meg. Ser også ut som at svangerskapet er satt til 41 hele uker. Bør være 40 uker og 3 dager som det opereres med i Norge i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #10 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg også har den feilen. I Norge regnes vel som regel et svangerskap som 282 dager (i resten av verden 283). Jeg skulle også ønske det kunne stått hvor mange uker+dager du er på vei, det er jo det de fleste opererer med her inne. Hadde vært litt lettere å følge med da. Syns forresten dere i BIM har vært kjempeflinke, jeg er sikker på dere har jobbet så hardt som mulig til tross for en del negativitet her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleika Skrevet 10. januar 2012 #11 Del Skrevet 10. januar 2012 nei den stemmer altså ikke,den sier jeg har 4uker og 4 dage til termin,hvilket er 34 dage,men idag er 10 jan og min terminsdato er 05 feb så det blir jo helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 10. januar 2012 #12 Del Skrevet 10. januar 2012 Anonym #10 - tusen takk! Det varmer. Hm.. Da blir det jo veldig feil. Skal sjekke opp litt jeg. Kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OptimistHoppa Skrevet 10. januar 2012 #13 Del Skrevet 10. januar 2012 Tror flere og flere sykehus (og leger) i Norge er i ferd med å gå fra 40+2 til 40+3. Men om det ene er mer "offisielt" rett enn det andre vet jeg ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 .....<3 Skrevet 11. januar 2012 #14 Del Skrevet 11. januar 2012 Samme feil som hos kleika skriver ja, syns det var litt rart at jeg plutselig har mer enn 4 uker igjen da termin er i starten av februar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 11. januar 2012 #15 Del Skrevet 11. januar 2012 Nå tror jeg det skal være i orden, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosedottene Skrevet 11. januar 2012 #16 Del Skrevet 11. januar 2012 Dessverre.. Vi er som nevnt i uke 14, mens det står fortsatt: "Du befinner deg nå i uke 13" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 11. januar 2012 #17 Del Skrevet 11. januar 2012 Står det dager etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 .....<3 Skrevet 11. januar 2012 #18 Del Skrevet 11. januar 2012 Står hvilken uke man er i, hvor mange uker og dager det er igjen til termin og termindatoen. Feks hos meg er i uke 36 og det er 3 uker og 5 dager til termin 06.02.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosedottene Skrevet 12. januar 2012 #19 Del Skrevet 12. januar 2012 Nå er jeg i riktig uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #20 Del Skrevet 12. januar 2012 Her var det mye rart gitt! På min side er iallefall termindatoen min endret med fire dager!!!??! Dette fikser jeg selvsagt opp i selv, men det er jo veeeldig pussig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 12. januar 2012 #21 Del Skrevet 12. januar 2012 Hei på dere. Det er bra at det er fikset nå. Anonym #20, det er jo litt rart. Men bra at du får fikset det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå