Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, så bra! :)

Vierivindens: Hvis du har lagt inn termindato skal uker og dager komme opp på forsiden på profilen din.

Gjør den fortsatt ikke det?

Nå kommer det hvor mange hele uker + evt dager i påbegynt uke du har igjen. Gledet meg til å se når jeg passerte 100 dager igjen, men da må man benytte andre sider

Flott at dere har fått det på plass. Dessverre er uken feil :/ Er 13+4 i dag, altså i uke 14, men siden sier vi er i uke 13. Vet at det også gjelder andre. Håper dere kan rette opp dette :)

Ja, samme ukefeil hos meg. Ser også ut som at svangerskapet er satt til 41 hele uker. Bør være 40 uker og 3 dager som det opereres med i Norge i dag.

Jeg også har den feilen. I Norge regnes vel som regel et svangerskap som 282 dager (i resten av verden 283). Jeg skulle også ønske det kunne stått hvor mange uker+dager du er på vei, det er jo det de fleste opererer med her inne. Hadde vært litt lettere å følge med da.

Syns forresten dere i BIM har vært kjempeflinke, jeg er sikker på dere har jobbet så hardt som mulig til tross for en del negativitet her inne :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...