Gå til innhold

Disse symptomene hadde/har jeg

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig testet positivt etter et havlt år med prøving og jeg har som mange andre vært en skikkelig symptomjeger.

Har trålet nettet etter symptomer og satt pris på å lese om andres, derfor kommer mine her... kanskje noen har glede av dem.

Det skal sies at jeg hadde et flott svangerskap med førstemann, bare litt kvalm i starten og noe bekkenplager på slutten,

Men jeg planla ikke å bli gravid da og gikk heller ikke å kjente etter symptomer...så husker ikke om jeg hadde noen.

Nå har jeg kjent på tappen i flere sykluser og etter EL har den snurpet seg helt sammen og blitt som en liten plomme høyt oppe.

Har ho trodd jeg har vært gravid flere ganger pga det, for jeg har jo ikke visst hvordan er gravidtapp er (selvom d ikke er noen fasit her da, alle er forskjellige) Man må jo bli kjent med sin egen over flere sykluser for å merke endring.

Tappen min åpnet seg ikke før jeg begynte å blø og jeg fikk heller ikke noe forvarsel om at mensen var på gang..

Men denne gangen var den helt annerledes etter EL. Etter noen dager ble den så myk, som lepper. Trakk seg høyere og høyere opp og gikk mer i ett med skjedeveggen. Ble mer flat, men var fortsatt lukket. Jeg turte ikke tester før 17 dpo, men fikk mistanke da den fortsatt hadde denne konsistensen dagen etter IKM.

Ellers har jeg vært bittelitt småkvalm innimellom, veldig trøtt, litt øm på siden av puppene (under armene).

Litt svimmel.

Fra 5-6 dpo- 16 dpo kjente jeg stikninger som kom og gikk i underlivet. Føltes som små nålestikk i livmorområdet og eggstokker.

Også vært tørr i munnen hele tida...tørst... tørr på leppene...

Ja d var mine symptomer til nå:):)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143899659-disse-symptomene-haddehar-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...