Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Har hatt et negativt ivf forsøk og venter nå mens nr 2. I følge gammel syklus skulle denne ha kommet på onsdag eller torsdag, men den har ikke kommet. Jeg har pms smerter så jeg tviler på at jeg er gravid ( selv om vi har prøvd i jula). Jeg lurer bare på om det er flere som har fått lengre syklus etter forsøkene?

Fortsetter under...

Hei camilla136. Har gjennomgått to fersk forsøk tidligere og har da fått mensen to dager etter crinone slutt.

Har normale og stabile sykluser. Syklusene etter IVF-forsøk har vært varierende. Den ene gangen var etterfølgende mens 25 dager etter og i den andre syklusen var den etter 45 dager. Har med andre ord fått en del rot i syklusene etter forsøk. Spurte på Riksen om det var var normalt og sykepleieren sa det ikke var vanlig men heller ikke uvanlig.

Hei camilla136. Har gjennomgått to fersk forsøk tidligere og har da fått mensen to dager etter crinone slutt.

Har normale og stabile sykluser. Syklusene etter IVF-forsøk har vært varierende. Den ene gangen var etterfølgende mens 25 dager etter og i den andre syklusen var den etter 45 dager. Har med andre ord fått en del rot i syklusene etter forsøk. Spurte på Riksen om det var var normalt og sykepleieren sa det ikke var vanlig men heller ikke uvanlig.

Ok, jeg fikk mens i dag, og det vil si at det har fått 32-33 dager siden forrige mens. Er helt annerledes enn hva jeg er vant til. Men hvis de sa det heller ikke var uvanlig satser jeg på at det vil gå seg til etterhvert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...