Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Jeg ventet mensen 27.12 og fikk den 31.12. Det var ikke like mye som vanlig jeg blødde men den varte omtrent like lenge. Etter mensen bynte jeg å få ømme pupper å kraftig kvalme som kommer å går. MYE mens smerter i mage å rygg. Å en exstrem lukte sans ! typen er overbevist om at jeg er gravid. Jeg sier nei jeg hadde jo mensen. Så tokk jeg en test igår å det kom en veldig svak strek fram. Hva skjer? Hadde jeg vært gravid skulle det ikke ha slått ut på testen nå?
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Nei, det skulle ikke slått ut, men det er jo svakt som du sier. Jeg synes det er litt tidlig med slike graviditetstegn også jeg da. Ønsker du veldig å få barn, kan det jo komme slike liksomsymptomer. Vent til forventet mens, og ta test igjen da. Håper dere ikke blir skuffet. Lykke til
Hummle Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Har jo ikke hatt eggløsning enda. Men han mener jeg har blitt gravid i des. En venninna av meg har akkurat funnet ut at hun er gravid sjøl om hun har hatt mensen. Så han mener at det kan ha skjedd meg å har ikke hatt så stor lyst til å bli gravid akkurat nå i denne tiden. Får gutten min ble befruktet i januar. Så har ikke så lyst at de ska ha bursdag samtidig:p men skjer det så skjer det
**Cayenne** Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Det var antakelig ikke mensen, men en festeblødning eller annen blødning man kan ha når man er gravid. Ellers hadde du vel ikke fått ømme pupper etter "mensen"? Hvis du er gravid er du altså godt å vel 5 uker på vei. Kan godt få svak strek for det - mange som produserer hcg sent. Ta en clearblue digital, du.
Hummle Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Hum.. Bestilte billigstrimler idag. Så har dæm om 2-3 dager. Så tester meg på nytt da:) fikk forresten litt brunt utflod idag .. Ikke kommet noe fersk blod.
Hummle Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 Hadde masse brunt ut flod igår kveld i 6 tiden. Hva skjer ... Blir liksom ikke nå ferskt blod. Hmmm.. Trur kroppen min er helt på bærtur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå