Anette_33 Skrevet 11. januar 2012 #26 Skrevet 11. januar 2012 Skjer ingenting her heller... Vurderer å starte nedvask av stue, tak og vegger, men redd det bare gjør vondt verre. Har vært inne på tanken om å ta vannet med spisepinne selv, men det er vel ikke helt trygt, eller? Andre forslag?
Mamma til 3 <3 Skrevet 11. januar 2012 #27 Skrevet 11. januar 2012 Sitter her fortsatt jeg å. Driver å kjenner etter om det kommer noe vondter,men neeida Haha. Når man ønsker seg vondt DA er man lei.
LilleBaBy i magen<3 Skrevet 11. januar 2012 #28 Skrevet 11. januar 2012 Uff tror ikkje det å slite seg ut med husvask er noe hjelp i... har hatt to barneselskap forige uke, med gulvvask, rydding og baking til massse unger, men ingenting ekstra på kynnerfronten. Eneste ble at eg fikk vondt i bekkenet... som igjen gjorde at jeg sov dårligere om natten. Vil ikkje tro det er trygt å stikke noe opp der som kan ta vannet uten å være jordmor... ER jo ikkje sikkert fødselen starter OM vannet går heller... KAn jo ende me å måtte bli satt igang, og trenger ikkje være lett å tyvstarte kroppen hvis den ikkje er moden. KAn ende med å gå mangen dager med maserier som ikkje gjør noe bortsett fra å slite deg ut. (va med ei venninne på fødselen og hun ble satt igang noen uker før pga fødsels angst etter forige fødsel. Tok 3 dager på sykehuset med trasking hele døgnet før hu fikk 3 cm åpning... SLITSOMT for oss begge )
Ludda11 Skrevet 11. januar 2012 #29 Skrevet 11. januar 2012 Hohooooi! Nyheter! Slimpr. gikk i dag når jeg reiste meg fra senga = positivt vel?!? Sånn god blandings av blod og sl. (ja, beklager detaljene). Ikke mye. Men vistes godt. That`s my news! Noen andre??
SNURF 5 GUTTER Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #30 Skrevet 11. januar 2012 LUDDA11 snakk om og vere SJALU på deg. Sitter her enda og har verken slim eller tegn til noen ting. Ja tenk og ønske seg dei forferdlige smerten. Jeg gleder meg som barre det jeg da. 1 Dag over termin blir vel fleire men håper. Er det noen som har eit håp i sikte JENTER
Mamma til 3 <3 Skrevet 11. januar 2012 #31 Skrevet 11. januar 2012 Vært på kontroll i dag og virker som snuppa har det som plomma i egget der inne:) Fint for henne. Hehe Fått time til overtidskontroll neste onsdag,så har det ikke skjedd noe inna da så blir jeg satt igang da. Så da er det MAX 7 dager igjen
Mamma til 3 <3 Skrevet 11. januar 2012 #32 Skrevet 11. januar 2012 Hohooooi! Nyheter! Slimpr. gikk i dag når jeg reiste meg fra senga = positivt vel?!? Sånn god blandings av blod og sl. (ja, beklager detaljene). Ikke mye. Men vistes godt. That`s my news! Noen andre?? Heldig du da Håpe det skjer noe snart da
SNURF 5 GUTTER Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #33 Skrevet 11. januar 2012 Vært på kontroll i dag og virker som snuppa har det som plomma i egget der inne:) Fint for henne. Hehe Fått time til overtidskontroll neste onsdag,så har det ikke skjedd noe inna da så blir jeg satt igang da. Så da er det MAX 7 dager igjen Jeg skal på sjekk på sjukehus i morgon. Er spent kva dei finner på. Håper jeg får samme beskjeden MAX 7 dager.
LilleBaBy i magen<3 Skrevet 12. januar 2012 #34 Skrevet 12. januar 2012 Kjenne eg og trenger en MAX dato snart.. Er i dag skikkelig LEI, våkna sur og sint. Sovet såååå dårlig. Og for å være ekstra kjekk med meg selv så har jeg drømt om at eg har fått rier og gått i fødel FLERE ganger i natt. Så enn blir jo ikkje mindre skuffa når en våkner som en diger ballong i sengå om morningen
Ludda11 Skrevet 22. januar 2012 #35 Skrevet 22. januar 2012 Hei igjen damer! Som dere sikkert forstår, ble det fødsel 12.januar på denne dama! Startet kl.0210 på natta, og kl 10:09 var jenta vår ute. Litt hjelp av en saks gjorde at hun endelig kom ut, da hodet satt høyt, og trykketrangen kom ved 7 cm. Ble litt heltisk på slutten, men alt gikk normalt for seg iflg jordmor. Vi nyter dagene(ikke nettene enda nei.....) og har verdens fineste jente hos oss Håper alt har gått bra for dere alle sammen. Varm hilsen Luddis
LilleBaBy i magen<3 Skrevet 23. januar 2012 #36 Skrevet 23. januar 2012 Gratulerer så masse Ludda11. Vi er nett kommet hjem etter at jenta vår kom 22.01. Vannet gikk kl 20.00 kvelden før og ble satt på drypp kl 09.45 og kl 11.12 var jenta vår ute. Hektisk med super kjappe rier, og fra 4cm til 10 på 30 min. Ble litt tøft for både mor og barn. Heldigvis fikk vi tatt av det riestimulerende midlet og da roet riene seg og vi fikk tid til hente oss inn mellom riene og 6 pressrier så var hun ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå