Gå til innhold

Kven er den heldige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fullmåne i DAG. Håper det er meg men kjenner ikkje noko ting så håpet er borte. Har termin i morgon 10 jan. Er det noen som tror at FULLMåNEN kan hjelpe ?

Helsing ei drittlei verpeklar frue.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... Jeg jobber på sykehus, og JM på fødeavdelingen sier at det faktisk er en oppgang i fødsler rundt fullmåne, uten at man har noe videre forklaring... Så hvem vet?! ;)

Lykke til, iallefall! :)

Skrevet

Håper det er noe i det med fullmåne! To dager på overtid nå og mektig lei. Skal få akupunktur idag også, så får håpe det setter fart i ting :o)

Skrevet

Jeg satser på at den har sin virkning. Leeeeei nå.

Skrevet

Jeg har født begge mine to i fullmånen. Nå er jeg i uke 34 og hadde i natt regelmessige rier, men er ikke helt klar til å føde enda. Litt tidlig så jeg kniper igjen. Lykke til alle:)

Skrevet

Leste i avisen i dag at det er faktisk en oppsving i fødsler rundt fulmåne... Så det er lov å håpe! Jeg er 38+1 i dag og vi er kjempeklar for å treffe lillebror :) :)

Hvis ikke er det stripping hos JM neste tirs for min del, håper i så fall det vil gjøre susen :D

Lykke til andre fødeklare damer :D

Skrevet

Koslikt og høre at det er oppgang i fødsler når fullmånen er her. Håper den virker på meg :o)

Kjekt om noen kjenner noe.

ønsker og høre om noen kjenner noe :o)

Skrevet

JA! Min gamle mormor sier fullmånen spiller inn. Se mitt innlegg(nytt nettopp) vedr. samme emnet :)

Så ikke ditt før nå serru!

Vi håper og tror det spiller inn, og at vi føder snart!

Luddis!

Skrevet

Har vært hos jordmor og fått akupunktur og blitt tøyd i dag så kjenner antydning til murring. Merker at hvis eg våkner opp i morgen uten noe mer kynnere eller noe så blir eg litt skuffet..

Har kommet masse slim med blod etter tøyingen men ingen rier enda... krysser fingrene for at det tar seg opp utover kvelden. Hadde 2 cm åpning men ble tøyd til 3+ og var veldig moden og babygullet ligger laaaaangt nedi bekkenet.

Er utrolig trøtt i dag som gjør meg mer gretten så håper hu kommer så eg får sove skikkelig igjen :)

Noen andre så har noen tegn? :)

Skrevet

Sitter trygt jeg DA. Farken og ingen tegn. Ja ja FÅR vel vente til neste FULLMÅNE. TYPISK meg blir overtid igjen og sikkert 14 dager og. Hjelpe meg for ei sutring av meg.

Misunner dei som har eit lite tegn :)

Skrevet

Hm... Det jeg nå sitter igjen med, er at jeg ikke har blitt undersøkt overhodet nedentil av jordmoren?... Ikke tøyd eller undersøkt på noen slags måte. Har vært til lege og jordmor annenhver mnd hele svangerskapet. Siste jordmorbesøk var sist uke, en uke før termin. Nå er neste time til torsdagen, altså 2 dager etter termin.

Bør jeg forvente at det kanskje Nå blir litt mer action fra hennes side??

Hm...

Luddis

Skrevet

Hm... Det jeg nå sitter igjen med, er at jeg ikke har blitt undersøkt overhodet nedentil av jordmoren?... Ikke tøyd eller undersøkt på noen slags måte. Har vært til lege og jordmor annenhver mnd hele svangerskapet. Siste jordmorbesøk var sist uke, en uke før termin. Nå er neste time til torsdagen, altså 2 dager etter termin.

Bør jeg forvente at det kanskje Nå blir litt mer action fra hennes side??

Hm...

Luddis

Du kan jo bare spørre om de har mulighet til å gi deg akupunktur eller tøye deg. Her hvor jeg går så gjør de ingen slike ting før du er kommet til termindato, tror det er vanlig.

Jeg hadde min andre akupunkturtime igår og kjenner ingeting idag. Hadde litt kynnere etter timen men de roet seg fort. Utrolig frustrerende!

Skrevet

Nopp sitter her enda. Vart det noen på fullmånen dagen ?

Skrevet

Huff, føler med deg Snurf!!!

Sender mange gode tanker, og håper barnet snart titter ut:)

Skrevet

Ikke noen unge her heller. Blir bokstavelig talt gal snart. Hehe.

Skrevet

Ikkje her heller.... Fikk den første jenten min på termindato, kanskje hu i magen er like sta, og skal BARE komme på termin ;-P Har termin på torsdag så er ikkje så lenge til men grøss og gru hvis jeg må gå lengre. I natt sov jeg max 20 timer fordelt på 15 min intervaller... blir ikkje akkurat utkvilt av sånt. La meg igjen nå begge jentene var levert på skolen så har fått meg to timer i dyyyyp søvn med klær og varmeteppe på i sengå. Er self litt kokt i toppen nå men har litt mer energi ivertfall.

Skrevet

Ingen baby her enda heller nei :) Termin i dag, rignte legen i dag tidlig, får komme inn på kontroll. Greit å vite hvor jeg står liksom, kanskje han sender meg til sykehuset for å bli sjekket. Kynnerne er lange, harde og vonde. Ryggen murrer, men er ikke innmari vond. Såååååå, man får se :)

Skrevet

Godt og høre jeg ikkje er aleine. Er så dritt lei. LUDDA11 tror du har noe pågang. Sleng over noe FøDE STøV.

Kjenner ikkje ein dritt og blir vel ingen termin dato fødsel på meg. SOM VANLIGT.

Skrevet

Vet de sier at sånne kjerringråd ikkje hjelper men har nå tatt med meg hunden å gått tur... ikkje sånn vanlig tur nei.

Med øyet for bare de høyeste og bratteste terreng bakkene gikk jeg ut døren. Må ha sett helt tosk ut der jeg gikk fra vannet og til toppen av terrenget et stykke utenfor gangstien, TO GANGER.

Merket at eg ble litt sliten nederst i magen men nå når eg er hjemme og har satt meg ned er alt som før igjen.

Ludda11 krysser fingrene for at noe er i gang for deg!:)

FødeStøv denne vei please!

Skrevet

Njasj, INGENTING har skjedd så langt da. Fødestøv sendes alle veger, men beholder litt selv også! Enn at man langter etter å kjenne LITT mer vondt, for da er man i gang?!?...haha, vi er rare! :D

Men kynnerne er like lange og vonde!

Syns jeg ser hun på veg oppover bakken med bikkja *flire*

Skrevet

Tar imot støvet jeg LUDDA11. I morgon har du det sikkert verre. Skulle ønske det var MEG.

Skrevet

Hatt skikkelig deppedag i dag. Blææ! Er jo så dumt å innstille seg på å føde før termin bare fordi at man har gjort det de to andre gangene(å jordmor og overlege som sa at det heeeelt sikkert blei romjulsbarn) å her sitter jeg da. Termindagen nesten passert. Håper det blir fødings på alle mann i natt.

Skal på kontroll i mårra. Er det lov å spørre om man kan få en sjekk på sykehuset? Har mye og vonde kynnere,men skjer jo fadern ingenting :(

Skrevet

Hehe ja vi er rare så ønsker oss mer vondt nå... men utrolig kor lei enn kan bli på slutten.

Ringte min mann på jobb å va skikkelig sur og vrang for eg orket ikkje handle eller lage middag i dag. Heldigvis har han taklet denne gravide surpompen med glans. Handla og mekka middag, samtidig som han holdt gang i begge ungene så hele kjøkkenet ble ryddet og dekket mens eg lå på sofaen å spiste klementiner.. (fått dilla på de dette svangerskapen)

Håper virkelig startskuddet går for oss i løpet av natta!

Skrevet

har også termin i dag - skjer ingenting! Kynnere kommer og går, men blir ikke noe sterkere. Har vært på kontroll i dag og alt ser greit ut, men ble ikke sjekket nede da.

Håper ungene våre snart kommer ut!

Skrevet

Våken!! uten noe action i natt heller....

MEN i til forskjell har jeg faktisk fått litt søvn i natt. La meg med klær på i går så sov nok litt dypere eller noe, men bortsett fra de obligatoriske do turene har jeg sovet mye! Det trengte jeg.

Kanskje jeg er litt mindre irritabel i dag da :P

Noe nytt med dere andre? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...