Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Del Skrevet 9. januar 2012 Er det ingen forum for dette temaet? Føler det blir feil å ta opp under "abort" blant alle emnene om ufrivillig abort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 9. januar 2012 #2 Del Skrevet 9. januar 2012 Heisann. Jeg skal gjenopprette noen forum som jeg ved omlegging la inn under andre forum for å korte ned listen. Og hvis dette er et ønsket forum å ha alene, kan jeg gjerne gjenopprette dette. For jeg har forståelse for at dette er temaer som kanskje ikke er så enkle å diskutere sammen med andre som ikke er i samme situasjon. Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #3 Del Skrevet 9. januar 2012 Heisann. Jeg skal gjenopprette noen forum som jeg ved omlegging la inn under andre forum for å korte ned listen. Og hvis dette er et ønsket forum å ha alene, kan jeg gjerne gjenopprette dette. For jeg har forståelse for at dette er temaer som kanskje ikke er så enkle å diskutere sammen med andre som ikke er i samme situasjon. Elin. HI her. Ja, jeg føler det blir helt feil å ta opp en problemstilling hvorvidt man skal beholde eller ikke blant jenter som har gjennomgått ufrivillig abort, og som kanskje sliter med å bli gravid. Selv har jeg hatt et behov for å søke erfaringer fra jenter i samme situasjon. Veldig tungt å gå med slikt alene. Og har ikke klart å funnet egnet sted her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #4 Del Skrevet 9. januar 2012 Det er flere vanskelige temaer i samme "område" som bør vurderes. F eks hvor skal man poste hvis man vil skrive om å avbryte svangerskap (per def provosert abort) pga at barnet er alvorlig sykt og kanskje ikke levedyktig? Det kan jo skje fra uke 10-12 til uke 22-23, og blir i et slags mellomområde mellom sponanabort, provosert abort og "vi som har mistet". Kjempevanskelige grenser å sette, for mange vil jeg ikke tørre å tråkke inn på noen av de ovenstående temaene uten videre. Men en del av disse tør ikke å snakke om det IRL siden det er så tabubelagt å velge bort fostere med sykdom, så for meg var den gamle siden "sen abort" viktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 10. januar 2012 #5 Del Skrevet 10. januar 2012 Ja, jeg skjønner at dette er viktig. Skal ta det med meg når jeg gjenoppretter noen forum. Flott at dere sier i fra, dette er som dere sier, veldig vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå