Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

Jeg skal gjenopprette noen forum som jeg ved omlegging la inn under andre forum for å korte ned listen.

Og hvis dette er et ønsket forum å ha alene, kan jeg gjerne gjenopprette dette.

For jeg har forståelse for at dette er temaer som kanskje ikke er så enkle å diskutere sammen med andre som ikke er i samme situasjon.

Elin.

Heisann.

Jeg skal gjenopprette noen forum som jeg ved omlegging la inn under andre forum for å korte ned listen.

Og hvis dette er et ønsket forum å ha alene, kan jeg gjerne gjenopprette dette.

For jeg har forståelse for at dette er temaer som kanskje ikke er så enkle å diskutere sammen med andre som ikke er i samme situasjon.

Elin.

HI her. Ja, jeg føler det blir helt feil å ta opp en problemstilling hvorvidt man skal beholde eller ikke blant jenter som har gjennomgått ufrivillig abort, og som kanskje sliter med å bli gravid. Selv har jeg hatt et behov for å søke erfaringer fra jenter i samme situasjon. Veldig tungt å gå med slikt alene. Og har ikke klart å funnet egnet sted her.

Det er flere vanskelige temaer i samme "område" som bør vurderes.

F eks hvor skal man poste hvis man vil skrive om å avbryte svangerskap (per def provosert abort) pga at barnet er alvorlig sykt og kanskje ikke levedyktig? Det kan jo skje fra uke 10-12 til uke 22-23, og blir i et slags mellomområde mellom sponanabort, provosert abort og "vi som har mistet".

Kjempevanskelige grenser å sette, for mange vil jeg ikke tørre å tråkke inn på noen av de ovenstående temaene uten videre. Men en del av disse tør ikke å snakke om det IRL siden det er så tabubelagt å velge bort fostere med sykdom, så for meg var den gamle siden "sen abort" viktig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...