Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 35 og har nå begynt å bli kvalm og spyklein når jeg legger meg for natta. Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Jeg har ikke vært kvalm siden i sommer, men den siste uken har kvalmen kommet litt tilbake. Går i bølger, men det er verst på ettermiddagen og kvelden. Spesielt de dagene jeg er sliten.

Håpløst!

Skrevet

Kjenner meg igjen også... Blir oftere uvell om kvelden, så har begynt å spise middag litt tidligere og heller spise veldig lett (type salat eller noe) litt senere på kvelden -for det blir verre når jeg legger meg sulten.

Merker også at "reflux"en (halsbrann) blir verre og verre, så tror det har en sammenheng også :P (må drikke Garviscon hver kveld når jeg legger meg... :/ )

Skrevet

Jeg er også uggen og uvel på kvelden og natta. Tror det har sammenheng med at lillesøster i magen er særdeles aktiv på kveldstid og nattestid. Håper hun legger om søvnmønsteret sitt når hun kommer ut:) Er 36+2 idag

Skrevet

33+ 4 her og jeg har også merket kvalmen komme sikende siste uka. Var innlagt med hyperemesis i første trimester, men det er langt fra sånn kvalme. Men nok til at jeg føler meg uggen og uvel fra tid til annen. Første gang for min del så sent i svangerskapet..

Skrevet

Jeg synes jeg har fått tilbake endel av plagene fra begynnelsen av svangerskapet. Kvalmen, trøttheten og hovne slimhinner. Helt klart også økt luktesans. Har vært sånn i 2 uker nå, er 39+4 i dag.

Skrevet

Unnskyld damer, men jeg må si at det nesten er godt å se at det er flere av oss :P Jeg blir skikkelig uggen, kvalm å ondt i magen etter at jeg har lagt meg.

Lurer nesten på om det er omgangsyken jeg holder på å få... men det blir greit når jeg står opp.

I kveld skal jeg prøve å ha en ekstra pute under hodet, å se om det hjelper. Mulig at vi ligger med hodet for lavt så sent i sv.skapet..? Jeg er i uke 35 nå.

Skrevet

Ahh så betryggende å lese at vi er flere. Huleboeren er svært aktiv på natta og jeg sovnet ikke før 7 (!!!!) imorges.. Føles ut som hun har endevendt alle organer. Har også fått endel halsbrann, så skal ta meg en tur på apoteket. Gaviscon,sier dere?;)

Skrevet

Mye kvalm her også, særlig ettermiddag og kveld... Ja, og morgenen også i grunn. Håpløst ;) Godt at permisjonen har begynt! :)

Skrevet

Jepp... Er 35+5 og kvalmen har kommet litt på kveldene her også. Ikke noen regel, men ved mye anstrengelser og Storebror i full aktivitet, så kommer det fort etter middag *urk* Jeg tar det som et tegn på at fordøyelsen min står nesten stille om dagen og at alt bare er i ferd med å bli trangere. Snart i mål girls!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...