farmen Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Er i uke 35 og har nå begynt å bli kvalm og spyklein når jeg legger meg for natta. Flere som har det slik?
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Jeg har ikke vært kvalm siden i sommer, men den siste uken har kvalmen kommet litt tilbake. Går i bølger, men det er verst på ettermiddagen og kvelden. Spesielt de dagene jeg er sliten. Håpløst!
litekreativtbrukernavn Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Kjenner meg igjen også... Blir oftere uvell om kvelden, så har begynt å spise middag litt tidligere og heller spise veldig lett (type salat eller noe) litt senere på kvelden -for det blir verre når jeg legger meg sulten. Merker også at "reflux"en (halsbrann) blir verre og verre, så tror det har en sammenheng også (må drikke Garviscon hver kveld når jeg legger meg... :/ )
ellynn Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Jeg er også uggen og uvel på kvelden og natta. Tror det har sammenheng med at lillesøster i magen er særdeles aktiv på kveldstid og nattestid. Håper hun legger om søvnmønsteret sitt når hun kommer ut:) Er 36+2 idag
3 gleder Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 33+ 4 her og jeg har også merket kvalmen komme sikende siste uka. Var innlagt med hyperemesis i første trimester, men det er langt fra sånn kvalme. Men nok til at jeg føler meg uggen og uvel fra tid til annen. Første gang for min del så sent i svangerskapet..
Haug77 Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Jeg synes jeg har fått tilbake endel av plagene fra begynnelsen av svangerskapet. Kvalmen, trøttheten og hovne slimhinner. Helt klart også økt luktesans. Har vært sånn i 2 uker nå, er 39+4 i dag.
lillespire <3 Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 Unnskyld damer, men jeg må si at det nesten er godt å se at det er flere av oss Jeg blir skikkelig uggen, kvalm å ondt i magen etter at jeg har lagt meg. Lurer nesten på om det er omgangsyken jeg holder på å få... men det blir greit når jeg står opp. I kveld skal jeg prøve å ha en ekstra pute under hodet, å se om det hjelper. Mulig at vi ligger med hodet for lavt så sent i sv.skapet..? Jeg er i uke 35 nå.
farmen Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2012 Ahh så betryggende å lese at vi er flere. Huleboeren er svært aktiv på natta og jeg sovnet ikke før 7 (!!!!) imorges.. Føles ut som hun har endevendt alle organer. Har også fått endel halsbrann, så skal ta meg en tur på apoteket. Gaviscon,sier dere?
Sørlandsmommy Skrevet 9. januar 2012 #9 Skrevet 9. januar 2012 Mye kvalm her også, særlig ettermiddag og kveld... Ja, og morgenen også i grunn. Håpløst Godt at permisjonen har begynt!
Underveis --> Skrevet 9. januar 2012 #10 Skrevet 9. januar 2012 Jepp... Er 35+5 og kvalmen har kommet litt på kveldene her også. Ikke noen regel, men ved mye anstrengelser og Storebror i full aktivitet, så kommer det fort etter middag *urk* Jeg tar det som et tegn på at fordøyelsen min står nesten stille om dagen og at alt bare er i ferd med å bli trangere. Snart i mål girls!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå