Gå til innhold

Ang Innboks!

Athina'

Anbefalte innlegg

Er det fortsatt x antall meldinger man kan ha der? for litt siden, rett etter et nye forumet kom, så var det en sånn indikator på hvor mange % man brukte av postkassen, men nå finner jeg den ikke, og ikke vet jeg hvor mange meldinger jeg har siden hele samtaler blir lagret - og folk får ikke til å sende meg mld men forskjellige grunner. En fikk beskjed om at nicket mitt var feilstavet når hun trykket på knappen 'send melding'....

Om den indikatøren er borte, kan dere ikke få den inn igjen, hvor mange mld kan jeg ha der totalt og hvordan kan jeg ha kontroll på hvor mange mld jeg kan ha i postkassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Nå har jeg testet en del her, og funnet feilen.

Greia er at hvis en bruker trykker på "send melding"-knappen før hele siden er lastet, så kommer man ikke til den riktige siden.

Dette er et problem kollegaen min er klar over, så han jobber med det nå.

Men ellers så skal størrelsen på mailboksen din synes i venstrekolonne. Du kan ha 50 meldinger i innboksen din, så da kan du jo slette de du ikker trenger, og ta vare på de viktigste!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :-)

Ah det er godt å vite, for man er litt kjapp noen ganger sikkert :-)

Og når det gjelder antall, jeg regner med det er 50 samtaler da, for det er kun samtale antallet jeg får opp og ikke den %-indikatøren som var til og begynne med? Jeg leter og leter etter noe annet ang antall men jeg finner det ikke. Men igjen en samtale kan jo være uendelig lang, så da kan man ha 50 lange meldinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, sjekket med kollegaen min nå og han sier han har fjernet begrensingen.

Så nå kan vi ha så mange samtaler og mailer vi vil i innboksen vår!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...