Gå til innhold

Smerter "inni" venusberget :s

Anbefalte innlegg

Gjest LonleyGirl
Skrevet

Er 11+3 idag, og har hele graviditeten hatt smerter inni/under venusberget. Vanskelig å forklare :s er ikke kjempe vondt, ingen blødning og har sett hjerte slå. Er mitt første barn.. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Vil tro det er bare livmora som utvider seg og strekker i ligamentene? Jeg har også hatt smerter "der nede" helt fra starten, er 9 + 0 nå.

Skrevet

Da jeg gikk gravid med førstemann fikk jeg smerter i symfysen. det var bekkenløsning som kjentes i venusberget. Det er litt tidlig for det for deg kanskje? Jeg måtte da slutte med å sykle til jobb og ri på hest, da bedret det seg for meg :)

Skrevet

Jeg er 9+4 og har det på samme viset. Har hatt det slik noen uker nå og i ettemiddag var et så vondt at jeg bokstavlig talt lå infosterstilling i senga. Strekker og river og sliter kjennes det ut som! Varierende fra dag til dag da, men idag var det ille!

Blir vell bedre det også får vi håpe ;)

Skrevet

jeg også har litt vondt der. og føler det presser litt på utover.. men vet ikke enda om jeg er gravid. 10dpo. pleier å ha småvondt i eggstokkene. sliter litt med cyster. men dette er lengre ned og mer sentrert mot midten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...