Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Hvor mangen ul måtte til før dere fikk dato? Skal på ul på tirsdag 10.01 å håpe på å snart bli ferdi me sprøytene:)
IdaPingPong Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Hvor mangen ul måtte til før dere fikk dato? Skal på ul på tirsdag 10.01 å håpe på å snart bli ferdi me sprøytene:) Vi skal på UL på torsdagen 12.01 også blir det uttak uken etterpå.. Time er satt opp mandagen tror jeg det var, 16 jan altså..
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 trooor jeg var på ul 3 ganger jeg! eggposene ville ikke vokse seg stor nok! Men med litt større dosering ble det tilslutt:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2012 Har liksom ikke fått noe beskjed:) så e så merkeligt å ikke vite noen ting:)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Ja, men det gjorde ikke jeg heller! jeg sa at jeg følte meg så uviten om alt, men da sa de at de har erfart at det er bedre om vi tar det steg etter steg. Dessuten er alt så uforutsigbart i prosessen. Så mye som kan skje, så de liker heller ikke å gi falske forhåpninger
blåmeis:) Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 Første gang var jeg på ul 2gg før uttak, de siste to gangene holdt det med 1gg, da visste de mer om hvordan kroppen min reagerte på hormonene, så det var lettere å planlegge :-)
2,5barn+1engel Skrevet 9. januar 2012 #8 Skrevet 9. januar 2012 Første gangen så hadde jeg 6 el 7 ul før egguthenting.. eggposene sluttet å vokse, og vi prøvde doble doser og alt.. men legen håpet på egg på egguthentingen så vi prøvde.. ikke noe levedyktig der.. andre gangs å hadde vi 2 ul før egguthenting. da hadde jeg kortregime og fikk ut 22 egg. 16 levedyktige og 12 ble befrukta. Har nå ei frøken på 9 mnd fra den.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2012 Takk for svarene:) får håpe eg får noen svar i måren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå