sjarmtrollet78 Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Tre uker igjen til termin.. Håper han kommer snart:O)) Teller dager og nesten timer og føler at tiden går sakte.. Andre som skal ha i slutten av januar og skal føde på Ahus? Er så spent og vil at lille prinsen min skal komme før termin. Skal på ahus på ul på tirsdag for å finne ut om det er han som er stor og hvor stor han er.. Magen er enorm nu.. ( Litt slitsom) Håper han ikke er så alt for stor og at grunnen til stor mage er mye fostervann.. Syns de bare kan sette meg i gang på tirsdag Hahaha, er jo lov å drømme..
mor til snart 4 Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 lykke til. har 10 uker igjen..... så er ikke begynt å vente enda.
Mininni Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Jeg skal føde på Ahus, har termin 1. februar, dvs tre uker til i overimorgen. Har siste dag på jobb i morgen! Han må gjerne komme LITT før, men får jeg velge tar jeg gjerne en uke eller to hjemme før nedkomst, så jeg får slappet av og forberedt meg (og ikke mister så mye permisjon). Men han kommer når han kommer, og jeg har hatt en markant økning i kynnere og stikninger de siste dagene, så kanskje det betyr at han holder på å vurdere å ta turen ut om ikke så lenge? Tror det blir bra med Ahus ihvertfall, har et veldig godt inntrykk der så langt :-)
Venter nr3 er 22 år Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 her er terminen 3 februar,men håper og han kommer litt før... hehe.. men hører ikke til ahus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå