Gå til innhold

Tenner...! Hvor lang tid tar det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har tenner på gang! Nede har det så vidt brutt igjennom 2 hjørner, oppe ser det også ut til at en er på gang snart... Hvor lang tid tar det egentlig før de kommer helt ut? Hun virker plaget, og jeg er sliten... Har prøve Dentinox, paracet, div biteringer ogannet å tygge på.. Spiser klart mindre enn før også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente på 8 mnd holdt på i 1 mnd. Fikk første tannen i slutten av november og tann nr 4 i romjula. Gikk ca 1 1/2 uke mellom hver tann. Hun var veldig plaget og var mye urolig og utilpass, både natt og dag.

Men er ikke alltid de får 4 tenner på så kort tid da. Min eldste brukte litt lenger tid på de 4 første og var heller ikke like plaget.

Det ble en del paracet her også. Jeg liker det ikke, men man blir jo så utslitt selv også med baby som krever en både dag og natt.

Skrevet

Har hatt to innlegg selv om dette tidligere..gutten vår begynte å klø veldig i munnen da han passerte 3 mnd og han plages enda en del og nå er han 5,5 mnd..sukk. Vet jo ikke sikkert at det bare er tenner som plager han, men han er et skikkelig rovdyr. Alt må i munnen, blir helt skjelven om han ikke får lov å ha hender eller en leke å tygge på. Sutrer og er generelt urolig, stakkar. Den siste uka har han igjen klart å sove 3t i strekk..føles helt fantastisk etter nesten 2 mnd i strekk med max 2t sammenhengende søvn, som regel bare 1t. Han har forresten fått 2 små søte tenner nede i munnen, og det er like før det bryter ut 2 til ved siden av de han har fått.

Har desverre ikke noen råd, fikk ikke noen gode svar på mine tråder heller..virker som det kan ta LANG tid :( noen merker så vidt at tennene kommer, andre er veldig plaget.

Håper både du og babyen slipper så mye plager! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...