heldigesnart4barnsmamma Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Hei alle sammen, og gratulerer med den lille i magen Nokon som har erfaring med tre tette? Høyrer liksom så masse om at det det er så stor overgang frå to til tre ungar.... større enn frå ein til to. Nokon som vil dele erfaringar:) Har sjølv jente08, gut10 og ventar no eit lite gull i juli! Vi har ikkje fortalt det til nokon enda, tenker å vente litt til for at storesysta på 3 skal få fortelle den gledelege nyheita. Ho er for tida veeeeeldig opptatt av baby, og leikar mor, far og baby heile dagen. Så skjønnar at det her kjem til å bli veldig stas for ho. Minsten på 1 trur eg ikkje får med seg så masse i starten av svangerskapet, blir vel litt vanskligare når det kjem ein til som skal vere med å dele oppmerksomheita <3 Vi gledar oss masse, og er forberedt at det blir både travelt og kjekt på samme tid! Men syns liksom eg høyrer alle kommentarane om kor travelt vi skal få det framover.... hehe jaja, for oss var det riktig å gjere det slik. Og alt ligg til rette for det
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2012 Ja eg vil tru at det er mange ulike faktorar som spelar inn. Kven vi er som personar både barn og vaksne. I tillegg har det litt med livssituasjon ellers å gjere, økonomi, bopel, nettverk... ja mange ting... Blir veldig spennande. For oss var overgangen frå ein til to ungar berre fantastisk, så blir spennande å tilpasse den nye i familien og finne våre nye rutiner:)
Nyttårs barn Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Hei alle sammen, og gratulerer med den lille i magen Nokon som har erfaring med tre tette? Høyrer liksom så masse om at det det er så stor overgang frå to til tre ungar.... større enn frå ein til to. Nokon som vil dele erfaringar:) Har sjølv jente08, gut10 og ventar no eit lite gull i juli! Vi har ikkje fortalt det til nokon enda, tenker å vente litt til for at storesysta på 3 skal få fortelle den gledelege nyheita. Ho er for tida veeeeeldig opptatt av baby, og leikar mor, far og baby heile dagen. Så skjønnar at det her kjem til å bli veldig stas for ho. Minsten på 1 trur eg ikkje får med seg så masse i starten av svangerskapet, blir vel litt vanskligare når det kjem ein til som skal vere med å dele oppmerksomheita <3 Vi gledar oss masse, og er forberedt at det blir både travelt og kjekt på samme tid! Men syns liksom eg høyrer alle kommentarane om kor travelt vi skal få det framover.... hehe jaja, for oss var det riktig å gjere det slik. Og alt ligg til rette for det Gratulerer til deg. Tror du klarer dette fint, travelt blir det sikkert men kjekt også. Jeg skal ha nummer to og da er eldstemann 4,5 år. tror det blir en stoor overgang for han og er spent på hvordan det går.
Gutt2011+Spire2012 Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Jeg har heller ikke noe "svar" her, da jeg venter nummer to (og er spent på overgangen fra en til to). MEN jeg tror det er mye å si hvordan den kommende babyen er f.eks., og kanskje søsknene sin reaksjon osv. Tipper dere klarer det helt fint jeg Som du sier så er det jo rett tid for dere, så blir sikkert bra dette her! Gratulere!
Netti*** Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Jeg har aldri tenkt så mye over dette. Nå venter vi nr. 4. Hadde et vennepar her for ett par år siden som ventet nr. 3. Da hadde vi våre 3. minste var 2 på den tia. Da sa mann min med en gang. Man blir mye mere sammensveiset, en familie mere avhengig av hverandre. Vi levner ikke den andre i flere dager aleine med ungene. Da 3 er mye mere å ta seg av enn 2. Spesielt om de er tette. Eller kanskje uansett. De største skal jo følges opp de også. Uansett alder. Så her er vi samlet under alle måltid, så å si. Lager den ene mat må den andre stelle ungene, gjøre lekser osv med de. Mye mere sammensveiset enn før, da mor og far holdt på med sitt etter jobb mye oftere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå