Gå til innhold

savner energien min.....

Anbefalte innlegg

er 8 uker på vei nå å energien er søkk borte. kvalmen har blitt mye bedre, men får liksom ikke gjort noe eller bynt på i jobben min. tenk hvor deilig det hadde vært med en lang å go natts søvn å våknet opp frisk å rask og glad.... *lengter*

litt syte klage her nå men godt å få det ut....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143899514-savner-energien-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 8 uker på vei nå å energien er søkk borte. kvalmen har blitt mye bedre, men får liksom ikke gjort noe eller bynt på i jobben min. tenk hvor deilig det hadde vært med en lang å go natts søvn å våknet opp frisk å rask og glad.... *lengter*

litt syte klage her nå men godt å få det ut....

Enig med du! Ligger i sofaen og ser på julepynten som skulle vært pakka bort osv osv

Som jeg skulle sagt det selv..

Sover masse og ligger mye på sofaen pga kvalme..

Klarer å komme meg på jobb, men da er jeg totalt tappet for energi når jeg kommer hjem..

Har så syyyykt dårlig samvittighet for alt jeg ikke får gjort, men håper jeg får mer energi snart.. Er 11+5 idag..

Sniker meg inn ifra 3.trimester (om 1.dag), bare for å si;

Hold ut jenter, det blir bedre! ;) ....Ikke nødvendigvis på slaget 12 uker, og ikke 100% som man var for alle, men rundt uke 16 "våknet" jeg igjen :D

Først nå i uke 28 begynner jeg å bli trøtt igjen.

Bare pass på jevnt blodsukker,sov når du kan og drikk nok vann, ellers som min mann minnet meg på stadig "- Det tar på å lage et helt nytt menneske!" ;)

Annonse

dette er som å lese om seg selv :P

Jeg sovner samtidig med ungene (rundt 8) på kvelden, leverer ungene på skole å barnehage i 8 tiden dagen etter å kommer hjem å SKAL studere, rydde hus å det som er, men i stede så sovner jeg på sofaen å sover til rundt 12.. :P

dette har nesten bltt en rutine for meg :P

prøver og hente meg inn da, men nei, jeg er like trøtt å slapp..

ser virkelig fram til at dette er over å energien min kommer tilbake:)

er i uke 9 tror jeg

Dette gjelder også meg, og når jeg ser at andre har det opp til uke 16, så blir jeg litt redd :( jeg har vært slik en tre uker nå og orker ikke tanken på at jeg skal ha det slik så lenge....

Jeg legger meg også sammen med barna, kommer meg gjennom arbeidsdagen og er helt pompa når jeg kommer meg hjem. Orker nesten ingen ting utenom, men får nå gjort litt husarbeid nå og da - har faktisk vært tider da jeg angrer en smule på at jeg ble gravid igjen, for selv om jeg vet at dette går over, så er jeg så sliten at jeg ikke orker tanken på å ha to barn, he he. Og så blir jeg fort irritert over samboeren som jeg føler ikke helt forstår hvor sliten jeg er, og ikke tar det alvorlig nok, men hormonene mine gjør meg nok også litt nærtagen og hissig ;)

Lykke til jenter! vi får satse på at dette går over ganske snart :)

Slenger meg på! Har det akkurat på samme måten.

Har en fysisk krevende jobb, jobber på en rideskole med stallarbeid, utslipp av hester, trening av hester og undervisning.

Begynner nå å bli stresset på kvelden når jeg skal legge meg for jeg er så redd for å være dårlig dagen etter.

Våkner 3-5 ganger om natten for å tisse og er utslitt når klokka ringer om morran.

Har en veldig forståelsesfull arb.giver, men det hjelper lite når det kun er jeg og ei til på jobb. Blir veldig sårbar når jeg ikke orker noenting....

Føles som en evighet til uke 16 akkurat nå....

til Julle Bullen:

Jeg og var oppe tre til seks ganger om natta for å tisse en liten skvett.. helt tilfeldig så var jeg til legen for mageondt, å da fikk jeg påvist urinveisinfeksjon.. etter en pencelinkur, er natte tissinga borte...

kanskje du kan dra å sjekke om du har det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...