jente_80 Skrevet 8. januar 2012 #1 Del Skrevet 8. januar 2012 Heisann!! Mulig det er bare småting, men jeg synes det ser rart ut når det ikke er mellomrom mellom navn på nick som har skrevet innlegg og teksten bak "i dag dato klokkeslett" osv F.eks: Opprettet av FrkKværner,i dag, 15:56 Savner et lite mellomrom mellom nick og "i dag" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 8. januar 2012 #2 Del Skrevet 8. januar 2012 Heisann. Jeg skal ta det med til designeren jeg. Takk for at du sier i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente_80 Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 8. januar 2012 Heisann. Jeg skal ta det med til designeren jeg. Takk for at du sier i fra! Den er god!! Og nå fikk jeg samtidig testa ut hvordan det fungerer med å følge en tråd + varsling. LIKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 9. januar 2012 #4 Del Skrevet 9. januar 2012 Heisann!! Mulig det er bare småting, men jeg synes det ser rart ut når det ikke er mellomrom mellom navn på nick som har skrevet innlegg og teksten bak "i dag dato klokkeslett" osv F.eks: Opprettet av FrkKværner,i dag, 15:56 Savner et lite mellomrom mellom nick og "i dag" Hei jente_80, Takk for info for dette har jeg ikke fått med meg. Jeg skal se på det og få det rettet opp i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå