Gå til innhold

hvor langt ned kjenner dere babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå i uke 36... og jeg kjennerr han under hår tusten liksom... kan ikke komme så mye lengere ned liksom. han er ganske liten..og før har han ligget å sparke på min høyre side..i dag har han snudd seg til andre siden og sparker andre vei. og når han hikket nå kjendte jeg det helt nede ved keisersnitt arret... spurte han på ul i uke 32 om han lå langt nede... ikke egentlig sa han... da lurer jeg på om det gåt ann å komme lengere ned uten å komme ut...?hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker det langt nede, ved hårene.. Er i uke 30:)

Spørs jo hvordan lille ligger...

Skrevet

Han ligger med hodet ned og jeg kjenner han mest oppunder ribbeina mine og på sidene av magen. Klarer ikke helt å se for meg hva han driver med der inne, han er jo overalt:)

Kjenner han ikke så langt ned egentlig, men jeg kjenner han presser på blæra av og til.Får sånne ilinger og stikninger i blæreområdet når jeg kjenner han rører på kroppen.

Skrevet

Jeg kjenner hikkene veldig langt nede som regel på ene sida. Har også kjent spark/dult nedenfor hårgrensa.. jeg fikk høre at min ligger i tverrleie, hodet på ene sida og ryggen/rompa på andre...så jeg vet ikke helt jeg..men det virker som han snur seg hele tida der inne. Men foreløpig breier han seg ut på tvers. Håper bare han snur seg med hodet ned før han vil ut :)

Skrevet

Heisann:) Har kjent littlo helt nede i lang tid nå, ca siden uke 32, men jordmor har sagt hun ligger godt nede med hodet. Det er til tider veldig ubehagelig. Når jeg reiser meg opp er det av og til som om hodet er på vei ut... Ikke smerter men et voldsomt trykk som om en vannmelon presser på lissom.. hehe.. Satser på at det gjør åpningsfasen kortere kanskje.. Håååper iaf det :o) Er forøvrig nå i uke 39+4 så er veldig mye fødselstanker hos meg:O)

Skrevet

oj,du er nærme fødsel du da :) heldiggris. men kan liksom skje når som heldst her å..men kan jo hende jeg går over tiiden,selv om jeg aldri har gjort det :o)

Skrevet

Er 35+5 i dag og kjenner hodet på bekkenkanten. Frem til nå har jeg kunnet kjenne mellomrom mellom hodet og bekkenet på morgenen, for da har han sklidd litt tilbake, men nå ligger han og hvilker på kanten kjennes det ut som. Synes ikke han ligger langt nede av den grunn, og skulle gjerne hatt han godt plantet og festet der nede, men det er han altså ikke. Kan lett bevege hodet. Kjenner også at han snur på hodet og fikler med fingrene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...