Gå til innhold

Og eg som trudde hu kom før nyttår....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har eg kommet helt hit og nå er det ingen flere tegn på at hu vil komme ut... LEI!

Slimproppen gikk ei uke FØR jul, og har slim med og uten farge hver dag... men det er ikkje startet noe enda. Går lange turer, for å komme meg i form og for å få beveget meg (ingen bekkenlØsning denne gangen :D) som resulterer i kynnere både på turen og om kvelden men ikkje om det leder til noe mer.

Var hos jordmor sist onsdag og hun sa jeg var helt moden og 2 cm åpning så her kunne det skje når som helst.

Har termin 12 januar og det er heldigvis ikkje så lenge til, men har to jenter fra fØr og og hun siste kom hele 13 dager fØr tiden... Ser jo ikkje for meg å gå Øver termin.

Lurer nesten på om hu prinsesså i magen vente på en "spesiell" dato eller noe fØr hu e klar til å komme ut til oss... :-P

Hode mitt surrer hele tiden på at 'eg må slappe av å få nok sØvn', 'trenger kanskje energien DENNE natten' eller 'hvem skal jeg ringe til barnevakt hvis det skjer Nå'...

Snart tror jeg at det er JEG som tenker for mye og har for mye stress i kroppen til at fØdselen klare å starte. Er ikkje så god på å vente... UTOLMODIG! samtidig... Er eg virkelig klar for å fØde,,, :P

Andre så nærmer seg termin?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, dette er helt likt meg selv - jeg har termin 15 januar, og 22 des fikk jeg "reiseforbud" ut av byen jeg skal føde i fordi jeg var helt moden, slimproppen hadde gått og mye maserier. Og her sitter her fortsatt - ingen baby og bare mye maserier og nedpress.

Gleder meg til det starter ordentlig! I morgen er det fullmåne - så nå stiller jeg min lit til den ;-)

Lykke til for deg når din baby bestemmer seg for å komme!

Skrevet

kommer nok 11.01 :) det er jo en litt spesiell dato :) hehe. oj... gikk slimproppen før jul... det er jo lenge siden... på meg gikk slimproppen noen timer før. har ikke termin før 3feb nå,men håper og satser på januar baby

Skrevet

Jeg har termin imorgen med nr2.. førstemann kom 4uker før!!! Er lei av å vente no og det blir så rart å¨gå over tiden!! ;) Meeen.. han kommer vel når han er klar. Skal til jm imorgen, så får vi se om hu vil sjekke om eg er moden evt. strippe :P

Skrevet

Her er det termin om akkurat en uke, og jeg har hatt det akkurat som deg -var sikker på at snuppa skulle komme før nyttår, noe som stresset meg, for følte meg ikke klar for det i det hele tatt -både fordi jeg ikke hadde tingene klart til babyen ennå, fordi formen var og er elendlig og fordi jeg helst ville se at snuppa skulle få ha bursdag i januar kontra helt i slutten av desember. Var derfor egentlig bare sjeleglad da klokka slo tolv på nyttårsaften, og hun ikke hadde kommet ut ennå ;) Har i en god stund nå hatt mye og ganske så kraftige kynnere + nedpress og andre mulige fødselstegn, så er jo helt utslitt her...men ingen baby har kommet, og hver gang jeg tror at Nå.... Nå er det i gang på ordentlig!....så dabber det skikkelig av igjen... Har ikke gått på overtid med mine to andre barn, men nå er det nesten så jeg lurer på om det plutselig kommer til å bli overtid denne gangen... Men... er jo fortsatt 7 dager til termin, og mye kan skje innen den tid... Er bare så frustrerende når man gang på gang på gang blir "lurt" til å tro at fødselen er i gang, og slitsomt når nettene er helt uten søvn pga vonde, jevnlige kynnere i tillegg til den ellers dårlige formen. Skal virkelig bli godt å få det overstått :) MEN...jeg har jo på en måte fått oppfylt ett ønske da! Og det var ift det at ikke snuppa skulle bli født FøR nyttår, og gjerne såpass ut i januar at ikke det var heelt rett oppi jul- og nyttårsfeiring. Må være kjedelig å ha bursdag da... Bedre å komme litt mer utover i januar... Så da får den slitne, høygravide moren bare holde ut -er jo ikke så mange andre alternativer ;P

Lykke til! Blir spennende å se når det faktisk skjer noe for oss på ORDENTLIG!! :D

Skrevet

Hei, hadde termin den 2.januar så jeg er på overtid........ trodde også ungen skulle komme for jul eller allefall mellom jul å nyttår, men nei. Fikk vite at siden jeg har to unger fra for og de har kommet for termin så vil jeg trolig fode for terminen denne gangen også. Har også hatt masse sterke kynnere og rier, akkurat som fodselen starter også stopper den (har blitt lurt hele fire ganger nå og trodde ikke det var mulig å bli så lett lurt). Jordmor sier dette med start og stopp på tredjegangs gravide er helt normalt.

Håper fullmånen i morgen vil hjelpe :)

Skrevet

sengekos med gubben... når alt er klart og du er moden så litt kos, jada er det bare å vente å slappe av mens det virker...funker så bare det........

Skrevet

Er det ikkje det ein seier: at 3.mann pleier å vere ein luring?;)

Skrevet

Henger meg på her! Termin i mårra, 10.jan. og ingenting tyder(tror jeg...) på at det blir fødsel snart.

Men jeg er ikke undersøkt av jordmor heller, aner ikke hvordan ståa "der nede" ;)

Lei av å vente egentlig. Selv om jeg er glad alt har gått så bra til nå.

Har masse harde kynnere, og jenta er urolig i magen(strekker og sparker noe innnmari), så jeg tror jo hele tiden at Nå.....

Har man lov å ringe føden og melde om kynnerne og alt slimet som kommer hele tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...