LuksusLiv Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Ikke trenger noe og strengt tatt kan kjøpe seg det han vil når han vil selv? Jeg trenger tips til en super gave til mannen min, han er alltid utrolig flink til å gi meg fine gaver. Han fortjener noe fint tilbake, men jeg er blank! Ikke parfyme eller smykker....
LuksusLiv Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2012 Ipad2 Kunne vært noe, men vi har Ipad, han har fått på jobben....
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Klokke? Blueray? Truger? Snowboard? Ski pakke? Frakk? Ps3? Kamera? Stereo? Konsert billetter? Bøker? Lavo? Ting til båten? Seileklær, da vanlig goretex blir ødelagt av salt?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Ting til båten? Seileklær? Hvorfor tror du de har båt?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Alle menn trenger noe fra biltema eller claes ohlson. Gi et gavekort til en av de to, for uansett om han har alt trenger han plutselig noe derfra.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Ekstrautstyr til ipad. Det finnes mye!
mamma-x-3 Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Da gir du ham opplevelser. Med deg selv med, først og fremst :-D Hva med : En god konsert (musikk han liker) Teaterstykke/revy Middag for to på yndlingsrestaurant Treningstime på Elixia (+ månedsabonnement?) Hjemmekamp/finalebilletter m favorittlaget fotball/håndball/ishockey etc. Overraskelses-storbyweekend - klarert fridag på jobben bak hans rygg (og ordnet barnevakt)... For to eller med vennepar... Et kokkekurs (lær matlagings ABC eller mer avansert gourmetkurs) Gavekort på kinoen Kurs i kiting, brettseiling, surfing, ski etc etc... Spa? TIng har de fleste av oss nok av.... :-D Lykke til.
mamma-x-3 Skrevet 8. januar 2012 #10 Skrevet 8. januar 2012 Opplevelser husker vi for alltid. TIng, derimot....
LuksusLiv Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2012 Da gir du ham opplevelser. Med deg selv med, først og fremst :-D Hva med : En god konsert (musikk han liker) Teaterstykke/revy Middag for to på yndlingsrestaurant Treningstime på Elixia (+ månedsabonnement?) Hjemmekamp/finalebilletter m favorittlaget fotball/håndball/ishockey etc. Overraskelses-storbyweekend - klarert fridag på jobben bak hans rygg (og ordnet barnevakt)... For to eller med vennepar... Et kokkekurs (lær matlagings ABC eller mer avansert gourmetkurs) Gavekort på kinoen Kurs i kiting, brettseiling, surfing, ski etc etc... Spa? TIng har de fleste av oss nok av.... :-D Lykke til. Masse gode forslag. Problemet mitt er at jeg er redd for at han ikke skal bli fornøyd, føler ikke at noe kan måle seg med alle de flotte gavene han har gitt til meg. Lurer på å bestille en weekendtur til et skianlegg noen timers biltur her fra, men klarer ikke bestemme meg! Og så er jeg redd for at han helst vil være med på å bestemme selv når og hvor vi skal bo, er hundrevis av muligheter. Vi skal på en utrolig flott ferie i sommer hvor det kommer til å gå masse penger, så jeg burde egentlig begrense meg. Kanskje jeg bare må gå for geit, haha...
mamma-x-3 Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 Vi må ikke være så redde for å prøve nye ting. Det er kult med en kjæreste som tør. Ikke være redd for å prøve noe han aldri har gjort før. Den som intet våger, intet vinner.... Vær den som tar regien. Gutta trenger å bli overrumplet i blant. .-) Kom igjen! Det trenger ikke koste skjorta...
mamma-x-3 Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 Prøv på noe dere aldri har gjort før! Hva med å leie et fyr? Det gjorde min mann og jeg en helg. Utrolig spesielt. Ble fraktet ut i båt og hentet neste dag... LItt Robinson Crusoe. Vi hadde med mat og vin. Det ble kjempebra. Og huskes for livet... Sjekk her: http://www.visitnorway.com/no/Overnatting/Fyrferie/ http://hotel888.info/euro/2011/09/hvordan-a-overnatte-pa-et-fyr.html
Robinho Skrevet 25. november 2014 #14 Skrevet 25. november 2014 Fant denne tråden å tror jeg kan hjelpe her. Om personen liker å grille, kan dere kjöpe noe grillutstyr, grillsauser eller krydder. Mange som ikke tenker på dette siden det er jul.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #15 Skrevet 25. november 2014 Fant denne tråden å tror jeg kan hjelpe her. Om personen liker å grille, kan dere kjöpe noe grillutstyr, grillsauser eller krydder. Mange som ikke tenker på dette siden det er jul. Jeg tror du er litt sent ute, kjære... Anonymous poster hash: fe893...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå