Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Jeg begynte å se på Game og thrones denne uken, og vil gjerne se resten, men er altså litt utålmodig. Jeg har undersøkt og ser at den ikke blir gitt ut på dvd før i mars. Dette gjelder både norge og storbritania. Jeg antar at jeg ikke får kjøpt den, og må nok laste den ned et sted, men er litt uerfaren på området. Noen som vet hvor jeg kan finne den?
SAE + MAE <3 Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Jeg bestilte første sesong på blu-ray for 2 dager siden, liker å kunne "fordype" meg i sånne over noen dager ;-) Du kan sikkert laste ned også, men der kan ikke jeg komme med tips
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Du kan søke opp og laste ned torrentfil fra feks thepiratebay.org. Du bruker så en programvare som feks Vuze for å få ned hele videofilen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Watch Game Of Thrones Online Kos deg! Greit å gjøre det lovlig, og enkelt. Cucirca er like lett å bruke som for eksempel youtube er. Jeg ser mange ting her og er veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Her hos oss, så er det mannen som tar seg av nedlastinger, men jeg har sett hele serien sesong 1 og venter nå på sesong 2 Fantastisk bra serei, min all time favoritt
Gjest 5 andre Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Hvis du vil streame og ikke laste ned: http://www.free-tv-video-online.me/internet/game_of_thrones/season_1.html Ikke akkurat HD kvalitet, men det duger Ble ferdig med sesong 1 i går, og gleder meg til forstettelsen i april...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Jeg har sett hele True Blood serien på Cucirca. Den fungerer godt. Anbefaler den og andre streamingsider lenge før ulovlig nedlastning.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Tusen takk for svar. Da kan vi sette igang å se resten av serien! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå