happyhamlet Skrevet 2. februar 2012 #76 Skrevet 2. februar 2012 Hei, jeg er ny her, men er "februar-tester". Jeg testet i går - positivt. Hadde IVF på CfC 16-18 januar. Hurra!!! så bra=))) tror februar er en bra mnd for oss alle=)
KLP <3spire<3 Skrevet 2. februar 2012 #77 Skrevet 2. februar 2012 Gratulerer sigerika Er det første forsøk hos CFC? Jeg ble gravid på mitt første forsøk hos IVF forsøk hos CFC Da hører det med at jeg har hatt 1 IVF i Norge og 6 insemineringer i Danmark. Så det har ikke skortet på forsøkene, CFC var mitt 8 forsøk. Men mitt første forsøk hos dem og er super fornøyde med klinikken LYKKE TIL ALLE FEBRUAR TESTERE
charnelle Skrevet 2. februar 2012 #78 Skrevet 2. februar 2012 Tok ny test i ettermiddag (testen jeg skulle ta i morges var defekt..) og det var en strek...igjen! Riktignok svak og rosa, men like sterk som i går. Har nå kjøpt meg to CB tester for å ta i kveld og i morgen tidlig før det bærer til Riksen for blodprøve :-) Nå krysser jeg alt jeg har for alle dere februar-testerne, synes vi alle fortjener en positiv måned!
happyhamlet Skrevet 2. februar 2012 #79 Skrevet 2. februar 2012 Tok ny test i ettermiddag (testen jeg skulle ta i morges var defekt..) og det var en strek...igjen! Riktignok svak og rosa, men like sterk som i går. Har nå kjøpt meg to CB tester for å ta i kveld og i morgen tidlig før det bærer til Riksen for blodprøve :-) Nå krysser jeg alt jeg har for alle dere februar-testerne, synes vi alle fortjener en positiv måned! gratulerer <3 kos kos kos...jippi=)
Ele Skrevet 2. februar 2012 #80 Skrevet 2. februar 2012 Tok ny test i ettermiddag (testen jeg skulle ta i morges var defekt..) og det var en strek...igjen! Riktignok svak og rosa, men like sterk som i går. Har nå kjøpt meg to CB tester for å ta i kveld og i morgen tidlig før det bærer til Riksen for blodprøve :-) Nå krysser jeg alt jeg har for alle dere februar-testerne, synes vi alle fortjener en positiv måned! Åh, så heldig! Var det første forsøk? Når var testdagen din?
så gla' Skrevet 2. februar 2012 #81 Skrevet 2. februar 2012 Gratulerer med positiv test charnelle Så herlig!!! Håper vi er flere som kan komme med gode nyheter i morgen Lykke til i morgen alle som skal teste :) :)
charnelle Skrevet 2. februar 2012 #82 Skrevet 2. februar 2012 Tok ny test i ettermiddag (testen jeg skulle ta i morges var defekt..) og det var en strek...igjen! Riktignok svak og rosa, men like sterk som i går. Har nå kjøpt meg to CB tester for å ta i kveld og i morgen tidlig før det bærer til Riksen for blodprøve :-) Nå krysser jeg alt jeg har for alle dere februar-testerne, synes vi alle fortjener en positiv måned! åh, så heldig! Var det første forsøk? Når var testdagen din? Tør ikke helt å tro det før blodprøven i morgen bekrefter eller avkrefter... Er vel en selvforsvarsmekanisme og jeg prøver å finne alle mulige forklaringer på hvorfor testene feilaktig er positive. Tok i kveld en CB test som viste et svakt kors umiddelbart. Så håpet har jo blitt enda større her! Dette er første ICSI forsøk, bortsett fra et avbrutt forsøk i oktober. Testet på rugedag 10 og 11 (idag).
så gla' Skrevet 3. februar 2012 #83 Skrevet 3. februar 2012 Negativ test her hjemme i dag og Selv om jeg har mistet trua får jeg reise inn og ta blodprøven.
så gla' Skrevet 3. februar 2012 #84 Skrevet 3. februar 2012 Hjemme igjen. Da er det bare å vente på at telefonen skal ringe ved 13-14 tiden. Har ingen god følelse i det hele tatt. Er det noen andre som har testet hjemme før blodprøve i dag?
Erinrp Skrevet 3. februar 2012 #85 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har kun tatt blodprøve, men har ikke orket å ringe klinikken for å si ifra enda....og nå sittet jeg her og griner fordi jeg er helt sikker på at den kommer til å være negativ....snakk om å ta sorgene på forskudd, men kjenner kroppen min godt nok til at jeg vet mensen er rett rundt hjørnet, hadde tenkt å teste hjemme, men orket ikke det heller,,,,,huff er visst helt i ubalanse i dag, hjelper liksom ikke å være full i hormoner + ha lungebetennelse, er bare så sliten og lei!
så gla' Skrevet 3. februar 2012 #86 Skrevet 3. februar 2012 Det kan kjennes ut som om tanta er rett rundt hjørnet også når en er gravid Erinrp Men, jeg kjenner til mismotet, og det er forferdelig vanskelig å forholde seg positiv nå kjenner jeg. Det gjør det sikkert ikke noe bedre når en er syk oppå det hele Men, vi får nok bare smøre oss med tålmodighet noen timer til. Når omtrent forventer du å få svar på blodprøven?
sigerika Skrevet 3. februar 2012 #87 Skrevet 3. februar 2012 Hei, jeg er ny her, men er "februar-tester". Jeg testet i går - positivt. Hadde IVF på CfC 16-18 januar. Hei ) Gratulerer så mye ***. ) 4 Takk for alle hyggelige hilsner
Erinrp Skrevet 3. februar 2012 #88 Skrevet 3. februar 2012 Det kan kjennes ut som om tanta er rett rundt hjørnet også når en er gravid Erinrp Men, jeg kjenner til mismotet, og det er forferdelig vanskelig å forholde seg positiv nå kjenner jeg. Det gjør det sikkert ikke noe bedre når en er syk oppå det hele Men, vi får nok bare smøre oss med tålmodighet noen timer til. Når omtrent forventer du å få svar på blodprøven? Først må jeg ringe klinikken og gi beskjed om at jeg har tatt blodprøve, og så sjekker de opp svaret og ringer tilbake, men så langt har jeg ikke orket, må prøve å samle meg litt først...Jeg bruker vanligvis ikke å grine, og hadde ikke tenkt å fa helt sammenbrudd på telefonen:P
Krime13 Skrevet 3. februar 2012 #89 Skrevet 3. februar 2012 Jeg skal sette inn to egg i dag (hurra!), så da tester jeg vel rundt 17. februar. Lykke til alle sammen:)
monky Skrevet 3. februar 2012 #90 Skrevet 3. februar 2012 Det kan kjennes ut som om tanta er rett rundt hjørnet også når en er gravid Erinrp Men, jeg kjenner til mismotet, og det er forferdelig vanskelig å forholde seg positiv nå kjenner jeg. Det gjør det sikkert ikke noe bedre når en er syk oppå det hele Men, vi får nok bare smøre oss med tålmodighet noen timer til. Når omtrent forventer du å få svar på blodprøven? Først må jeg ringe klinikken og gi beskjed om at jeg har tatt blodprøve, og så sjekker de opp svaret og ringer tilbake, men så langt har jeg ikke orket, må prøve å samle meg litt først...Jeg bruker vanligvis ikke å grine, og hadde ikke tenkt å fa helt sammenbrudd på telefonen:P huff jeg får så vondt!! så vond følelse!!!! noen ganger må man bare la alt komme selvom man ikke vil grine.... krysser fingrene for deg!!!!
Erinrp Skrevet 3. februar 2012 #91 Skrevet 3. februar 2012 Det kan kjennes ut som om tanta er rett rundt hjørnet også når en er gravid Erinrp Men, jeg kjenner til mismotet, og det er forferdelig vanskelig å forholde seg positiv nå kjenner jeg. Det gjør det sikkert ikke noe bedre når en er syk oppå det hele Men, vi får nok bare smøre oss med tålmodighet noen timer til. Når omtrent forventer du å få svar på blodprøven? Først må jeg ringe klinikken og gi beskjed om at jeg har tatt blodprøve, og så sjekker de opp svaret og ringer tilbake, men så langt har jeg ikke orket, må prøve å samle meg litt først...Jeg bruker vanligvis ikke å grine, og hadde ikke tenkt å fa helt sammenbrudd på telefonen:P huff jeg får så vondt!! så vond følelse!!!! noen ganger må man bare la alt komme selvom man ikke vil grine.... krysser fingrene for deg!!!! Tusen takk for støtten, godt å ha dere her inne:) Jeg har klart å samle meg og ringt klinikken så nå er det bare å vente....får håpe magefølelsen min er feil, men dessverre bruker den å stemme...men nå skal jeg bare slappe av på sofa`n og prøve å tenke positivt....
charnelle Skrevet 3. februar 2012 #92 Skrevet 3. februar 2012 Hjemme igjen. Da er det bare å vente på at telefonen skal ringe ved 13-14 tiden. Har ingen god følelse i det hele tatt. Er det noen andre som har testet hjemme før blodprøve i dag? Huff, det er noen lange timer frem til svar... Krysser fingrene for deg! Husk at det er flere som har testet negativt før en positiv blodprøve. Tok CB test i morges og korset var klart og tydelig, så er innstilt på et positiv svar fra Riksen. Klarer ikke helt å tro det og må nok høre det fra sykehuset før jeg klarer å skjønne det!
monky Skrevet 3. februar 2012 #93 Skrevet 3. februar 2012 godt å ha dette forumet i denne perioden, er ikke alle rundt som forstår på samme måte... åååååå krysser fingre i vinkel!!!!
så gla' Skrevet 3. februar 2012 #94 Skrevet 3. februar 2012 Da kom telefonen fra Aleris, og blodprøven var negativ 02.02 Sologsommer NEG 03.02 Erinrp 03.02. Aveyeja 03.02. Rugekassa:-) Negativ 03.02 så gla' NEG snufs 03.02 charnelle 06.02 Ele 06.02 Nurse77 10.02 Tellefanten 10.02 happyhamlet 13.02 snuppo 14.02 AppleMe 15.02 titta 16.02 Miia84 16.02 Skinflash1 16.02 DetErLovåhåpe<3 28.02 Krysser alt 29.02 Satya
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 3. februar 2012 #96 Skrevet 3. februar 2012 Så gla: de var synn, når er neste forsøk?
SassyMom Skrevet 3. februar 2012 #99 Skrevet 3. februar 2012 Jeg tester 16. februar. Ruger på 2 stk- kjempeskummelt!!!
skinflash1 Skrevet 3. februar 2012 #100 Skrevet 3. februar 2012 Så synd da:(( Føler med deg Jeg satt inn et egg i går og skal ta blodprøve allerede på rd 12! Så fikk endra dato på lista her. Må disse dagene gå fort! Det sørger nok min 13 mnd datter for tenker jeg hehe 02.02 Sologsommer NEG 03.02 Erinrp 03.02. Aveyeja 03.02. Rugekassa:-) Negativ 03.02 så gla' NEG snufs 03.02 charnelle 06.02 Ele 06.02 Nurse77 10.02 Tellefanten 10.02 happyhamlet 13.02 snuppo 14.02 AppleMe 15.02 titta 16.02 Miia84 13.02 Skinflash1 16.02 DetErLovåhåpe<3 28.02 Krysser alt 29.02 Satya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå