Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oi, så spennende ele-kjemiske graviditeter :) Jeg skal på UL i morgen, så blir spennende og se om det er noe å hente ut hos meg også :) Har hvertfall fått time i neste uke :)

Lykke til :D

Oh, det vil si at du har time i dag det da, hold oss oppdatert da, spennende! :)

Annonse

Oi, så spennende ele-kjemiske graviditeter :) Jeg skal på UL i morgen, så blir spennende og se om det er noe å hente ut hos meg også :) Har hvertfall fått time i neste uke :)

Oh, det vil si at du har time i dag det da, hold oss oppdatert da, spennende! :)

Heihei :) Da har jeg vært på Riksen og fått bekreftet at jeg hadde mange fine eggposer, så nå skal jeg ta ut egg (om det er noen) førstkommende tirsdag og evt innsett torsdag 19 :) Du kan tro jeg gleder meg sånn :)

Skal forhåpentligvis ha mitt første fryseforsøk om ca 2 uker hvis eggene overlever.. Så da blir det testing ca midten av februar. Er spent på hvordan dette er iforhold til det vi har vert igjennom tidligere.. Blir 7 forsøk på oss nå, så nå hadde det vert fantastisk om det gikk vår vei.. Krysser fingrene for dere alle:-)

Heihei :) Da har jeg vært på Riksen og fått bekreftet at jeg hadde mange fine eggposer, så nå skal jeg ta ut egg (om det er noen) førstkommende tirsdag og evt innsett torsdag 19 :) Du kan tro jeg gleder meg sånn :)

Yay! Det var jo strålende nyheter! Håper på samme på mandag!!

Yay! Det var jo strålende nyheter! Håper på samme på mandag!!

Vi kysser alt vi kan for deg :)

Okay, da forsøker jeg meg på en liste her jeg,

så kan de som vet dato kopiere de foregående å legge til seg selv!

Og vi sorterer kronologisk jenter, hvis ikke må jeg inn å stokke om for å få ro i sjela!! ;)

Testliste for februar:

06. - Ele, på kort regime etter mislykka langt regime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...