Harfåttprinsen:) Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Hei... Har et spm ang hvor ofte skal eller bør en baby på 4mnd spise om natten?? Og er det noen som har noen tips til en gutt som sover i perioder veldig urolig om natten??!! han sover men styrer(snur seg,lager lyder) så jeg er oppe x antall ganger for og se... Bli veldig sliten og trøtt.... :/ Ha en fin dag
Knotten & lille persille Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 hei har samme problem her. Lille ligger og kaver og vrir seg og jeg som sover på madrass inne hos henne spretter opp ved det minste knyst. I natt tok jeg henne opp 2 ganger hvor hun ikke var våken, da spiser hun jo også lite og blir fort sulten igjen. Vanligvis spiser hun 1-2 ganger på natten. Legger seg kl 20.30-21, mat ca kl 3 og mat igjen ca kl 6. Hun er ei tung jente som spiser hver 2. time på dagtid så er usikker på om hun våkner av gammel vane for hun spiser ikke mye hver gang. I kveld tenkte jeg å legge meg på rommet vårt igjen og heller gå inn når hun gråter. Blir så sliten av å våkne hver gang hun beveger seg. Vi har en babycall hvor vi kan stille ned følsomheten slik at hun må lage en del lyd før den fanger det opp. Håper det blir løsningen her. Ifølge hs kan hun fint klare seg 7-8 timer uten mat siden hun ligger helt øverst på skjema for vekt ifht lengde. Ikke så mange gode råd her, men du er iallfall ikke alene:-) Fin dag til deg også:-)
Harfåttprinsen:) Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2012 Ja slitsomt dette... Vår gutt ligger på samme rom som oss, og synes det er greit føreløbig men har slått meg tanken at han kanskje våkner av oss... snorking,snuing osv.. men vet ikke... Godt og vite at man ikke er alene.. Men før jul sov han somregel fra 21.30-04,noen ganger 05 før han fikk mat, men har plutselig endret seg... trot det endrer sen fort egentlig... ting blir forandret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå