Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nett søkt på en jobb no.. Men det var mangen stillingers prostenter inni den eg søkte på.. Fra 40-100%

Får dere noe opp om eg evt får en av disse stillingene og evt hva stillings prosent?

17 04 86

Ser tilbake på hva det no måtte vere :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143899391-noen-som-vil-se-ser-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

okey :) Tusen takk :D Huff bare 60 :( jaja kansje eg kan få ungene ut av barnehagen 2 dager i uken da :P Og bare ha de også 60% i barnehagen :P egentlig det eg har lyst til :P

For ¨å så evt får en helge jobb på et sykehjem :)

Kyrssa fingra for det da :D

Tusen takk... Kan si eg får opp 9 september på deg aner ikke hva det skal si men gjør du?

Annonse

60% er det eg har ønska hele tiden.. Men da også jobba annen hver helg slik at eg kommer opp i en bort i mot 100% stilling :)

Har alltid hatt lyst å ha dem 3 dager i uken i barnehagen og 2 dager hjemme :D

Men nå er egentlig alt over 60% aktuelt for meg... Men om det blir 60 eller 100 spiller ikke noe rolle så lenge eg får meg noe fast jobb så kan mulighetene for endring senere vere aktuelle :)

Tusen takk for at du sog på meg :)

Jeg er ikke noe flink til % å sånn, men jeg havner også på 0% pluss at du kommer til å irritere deg litt for ting skjer ikke som du har tenkt det, kan være at det er vakter du ikke vil ha eller kan ta.... er noe her som kommer til å banne litt når du er for deg selv og irritere deg over... nesten sånn pms humør hehe

Får du opp noe annet enn mai nå? Fått høre fra legen nå at jeg er fertil, og har gått opp på dosen vitex til 2x 400 istedet for 1 og jeg må si det har forandret ting inni der nede og jeg håper det hjelper :-)

Jeg er ikke noe flink til % å sånn, men jeg havner også på 0% pluss at du kommer til å irritere deg litt for ting skjer ikke som du har tenkt det, kan være at det er vakter du ikke vil ha eller kan ta.... er noe her som kommer til å banne litt når du er for deg selv og irritere deg over... nesten sånn pms humør hehe

Får du opp noe annet enn mai nå? Fått høre fra legen nå at jeg er fertil, og har gått opp på dosen vitex til 2x 400 istedet for 1 og jeg må si det har forandret ting inni der nede og jeg håper det hjelper :-)

Hei snupa :D

Tror du ser på den jobben eg hadde for jul.. Ble lovet 100% før jul og når eg skulle begynne i januar så fikk eg MELDING!!!!!! om at de hade økonomiske problemer og ikke kunne ansette meg alikavel:( Og ja humøret ble deretter også :P

Får opp endringer på deg, det gjør eg men ikke helt sikker på om det blir for mai selv om endringene er store... Mulig slutten av april..

Får også opp noe i januar/februar neste år.... ;:) desverre klarer eg ikke der i dag å se hva det er :(

Hei snupa :D

Tror du ser på den jobben eg hadde for jul.. Ble lovet 100% før jul og når eg skulle begynne i januar så fikk eg MELDING!!!!!! om at de hade økonomiske problemer og ikke kunne ansette meg alikavel:( Og ja humøret ble deretter også :P

Får opp endringer på deg, det gjør eg men ikke helt sikker på om det blir for mai selv om endringene er store... Mulig slutten av april..

Får også opp noe i januar/februar neste år.... ; :) desverre klarer eg ikke der i dag å se hva det er :(

Ah da kan det være derfor :-) Håper du får denne da, og jeg skal se mer på det litt senere når jeg nå vet at det var fortid :-)

Jeg er ikke lett å se på der, men la oss håpe at du ser fødsel i jan/feb for jeg gir meg helt med prøving sent på høsten for da sier alder og hopp ned til minstemann at det er slutt :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...