Hilde35 Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Noen som erfaring med en foranliggende m.kake? Når de kjente liv da. Er litt bekymra siden jeg ikke har merket noe i dette svangerskapet. Har kommet til uke 21. Håper den kan flytte litt på seg snart...veldig frustrerende å lese om alle som kjente liv tidlig...sukk
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 har foranliggende morkake for 3. gang av 3 mulige! første svangerskal kjente jeg ingenting før rundt uke 20. De andre gangene har jeg kjent "krafsing" nederst i magen veldig tidlig 12-13 uker, så har det vært noen uker som det ikke har vært mulig å kjenne noe, før det har blitt mye aktivitet fra 18-19 uker. Er nå 23 + og nå er det mye aktivitet, selv om det aldri blir mulig å se tydelig fotavtrykk på innsiden av skinnet slik som de som har bakenforliggende morkake. Du kjenner nok noe veldig snart!
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 utsiden av skinnet skal det jo stå...
mamma_til_gutt Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Det kommer nok straks Jeg kjente første gang i uke 21 Men fikk beskjed om at det var helt vanlig å ikke kjenne noe før uke 23-24 om det er første barnet. Dra og sjekk hjertelyden hos jm en ekstra gang om du er veldig bekymret, men alt er nok finfint med babyen din tenker jeg
Hilde35 Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2012 Tusen takk for svar. :-) håper jeg kjenner noe snart. Hvordan kjennes det ut i begynnelsen? Ei venninne sa det kjentes ut som bobler som sprakk...
yummi with the tummy Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Tusen takk for svar. :-) håper jeg kjenner noe snart. Hvordan kjennes det ut i begynnelsen? Ei venninne sa det kjentes ut som bobler som sprakk... Jeg kjente det som leamus i uke 16-17, men nå i uke 23 så merker jeg det som dulting eller poking:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå