Gå til innhold

Under utredning-bytte til privat?

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år, frisk og normalvektig. Vi har prøvd i over ett år å bli gravide uten hell. Jeg har vært på GU og tatt innvendig ultralyd hos en offentlig gynekolog. Jeg følte ikke at jeg ble godt ivaretatt og fikk igrunn lite informasjon om tilstanden og veien videre, det har jeg måttet søke opp på nettet. Det ble avdekket cyster på begge eggstokkene og jeg har sykluser på rundt 45 dager, er plaget med kviser. Symptomene kan tyde på PCO. Har snakket med en venninne som har fått påvist endometriose og fikk pergotime med en gang hos privat gynekolog, og nå frister det også meg veldig å oppsøke privat klinikk for å få fortgang på prosessen. Jeg bor i Oslo og lurer på om noen har en klinikk å anbefale. Jeg har lest litt på sidene til Aleris og IVF Oslo men er det fler? Erfaringer?

Jeg blir veldig glag for innspill:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143899375-under-utredning-bytte-til-privat/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei og takk for svar! Det ble så jeg gikk til en gynekolog på Aleris, hun var kjempeflink og hyggelig. Fikk resept på Pergo og skal prøve det når jeg får mensen, fikk også noe som skal sette igang mensen hvis den ikke har kommet til 1.feb. Jeg kan ha ganske lange sykluser så greit å ha en mulighet for å komme igang tidligere hvis den ikke kommer. Har fått henvisning til Laproskopi og skal på det hvis vi ikke blir gravid med pergo. Hos den offentlige gyn fikk jeg ingenting, så er veldig glad for å ha en plan og at vi skal prøve pergo.

Hva sa de på Volvat om PCO og hva du skal gjøre da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...