Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er usikker på om jeg har kynnere... Jeg er i uke 29, og oppdager stadig "krampe" - lignende greier i livmoren og nedentil. Kjennes ut som noen røsker / drar / kramper. Nedentil er det ganske stort tempo, mens krampene ellers i magen er tempo, men går fort over. Noen ganger stikker det til. Synes faktisk det i takene er ganske så vondt og ubehagelig...

Det kan holde på slik lenge. Har ikke fått tatt tiden eksakt, men det er ei god stund. De kraftige takene får meg til å tenke at noe skal ut.. "Krampene" nedentil kan også kjennes ut som det er ungen som sparker, men om den sparker så intenst blir jeg bekymra av den grunn også...

Noen tanker/ideer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette synes ikke jeg høres ut som kynnere, tror du heller burde snakke med jordmoren/legen din.

jeg har selv hatt kynne helt siden jeg var bare 16 uker på vei og er nå 29 uker. Kynnere skal ikke være vonde

Skrevet

Nei, derfor jeg er usikker... men kan ungen lage dette ? Synes det også virker merkelig..

Skrevet

Hei har slitet med kynnere siden uke 12 og Jo kynnere kan absolutt være vonde. Jeg har opptil flere i timen og de er ikke gode, får vondt og må puste dypt flere ganger for å komme meg igjennom de. Jordmoren min har sagt at det eneste man kan gjøre er å ta det med ro. Et varmt bad kan også hjelpe. Men uansett ta det opp med Jordmor. Lykke til ....

Skrevet

Takk! ja, tenkte å ringe henne i morgen :-) var ganske ille i går kveld og i natt. Holdte på lenge, sikkert en halvtime fra og til. men ikke sånn direkte vondt når jeg blir "vant" til det... men skikkelig ubehagelig og litt skummelt når det først skjer - sånn uten forvarsel...

tenker at det trenge jo ikke være det, men hva er det da liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...