Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på babysvømming med snuppelupp på onsdag, og jeg har vært i butikken og sett etter badebleier... Er det så at det kun finnes fra 7 kg og oppover?

Jenta mi blir 3 mnd 21 januar, men hun veier nå 5130 g som er godt fordelt på hennes 61 cm.. Hun er lang og tynn, så dissa bleiene beregnet på babyer fra 7 kg kommer jo til å skli rett av =/

Jeg har kun sjekket Rema og Kiwi da det er de butikkene som er i nærmiljøet, finnes det badebleier for mindre babyer i andre butikker?

Har sett at jeg kan få kjøpt badebleier for flergangsbruk på nettet, men rekker ikke å få dem til onsdag uansett..

Bare håper badedrakta jeg har bestilt kommer, for jeg nekter å gå i bikini =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes badebleier i flere størrelser. Jeg husker ikke riktig hvor jeg kjøpte mine. Men uansett kan du høre med instruktøren om barnet behøver badebleie. Vi fikk ikke lov å bruke badebleie der vi gikk på kurs. De skulle ha på seg badetruse, også skulle man ikke mate de nærmere enn 1 1/2 time før svømmingen begynte. Så jeg har fortsatt en haug med bleier jeg ikke har bruk for, for nå har lillemann vokst ut av den størrelsen.

Skrevet

Når jeg var på babysvømming skulle vi ikke ha bleie på babyen. Må du ha bleie?

Skrevet
Når jeg var på babysvømming skulle vi ikke ha bleie på babyen. Må du ha bleie?

Det sto i informasjonsskrivet at de minste skulle ha badebleie ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...