RosaParasoll Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Jeg skal på babysvømming med snuppelupp på onsdag, og jeg har vært i butikken og sett etter badebleier... Er det så at det kun finnes fra 7 kg og oppover? Jenta mi blir 3 mnd 21 januar, men hun veier nå 5130 g som er godt fordelt på hennes 61 cm.. Hun er lang og tynn, så dissa bleiene beregnet på babyer fra 7 kg kommer jo til å skli rett av =/ Jeg har kun sjekket Rema og Kiwi da det er de butikkene som er i nærmiljøet, finnes det badebleier for mindre babyer i andre butikker? Har sett at jeg kan få kjøpt badebleier for flergangsbruk på nettet, men rekker ikke å få dem til onsdag uansett.. Bare håper badedrakta jeg har bestilt kommer, for jeg nekter å gå i bikini =P
Lunapuna1985 Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Det finnes badebleier i flere størrelser. Jeg husker ikke riktig hvor jeg kjøpte mine. Men uansett kan du høre med instruktøren om barnet behøver badebleie. Vi fikk ikke lov å bruke badebleie der vi gikk på kurs. De skulle ha på seg badetruse, også skulle man ikke mate de nærmere enn 1 1/2 time før svømmingen begynte. Så jeg har fortsatt en haug med bleier jeg ikke har bruk for, for nå har lillemann vokst ut av den størrelsen.
ellen-propellen Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Når jeg var på babysvømming skulle vi ikke ha bleie på babyen. Må du ha bleie?
RosaParasoll Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2012 Når jeg var på babysvømming skulle vi ikke ha bleie på babyen. Må du ha bleie? Det sto i informasjonsskrivet at de minste skulle ha badebleie ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå