Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd i 6 mnd, testet jeg endelig positivt idag (etter den mnd hvor vi egentlig bare lot humla suse og hadde lite sex rundt EL)

Jeg er så forfjamset og glad og overrasket på en og samme tid.

Lillemor på 2,5 år satt på 2 forsøk, så motet vårt dalte når spiren ikke satt hverken på 2 eller 3 forsøk, så derfor hadde jeg INGEN forhåpninger denne mnd.

Men testen viser gravid, og etter mine utregninger, så er jeg 4+5 idag, med forventet termin 12 sep (dersom jeg husker korrekt mensendato og dersom jeg fortsatt er på 33 dager syklus)

Må bare dele det en plass siden vi er blitt enige om å ikke si noe på et par uker enda.

Vi skal hjem til mine foreldre imorgen, der min farmor også skal være, og det blir spennende å se om hun merker noe, siden hun påstår at hun kan se på øynene til damene dersom de er gravide :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143899339-nr-2-er-p%C3%A5-vei-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :D

Nr.2 er på vei her også! Vi har ei som blir 2 i mars! Mistet i uke 8 for 6 mnder siden og nå har vi vel egentlig tatt det hele med ro og bare latt det skje...! Er 6+2 nå, så klarer nok ikke helt å senke skuldrene før jeg kommer over den magiske 12 ukers-grensen, men det er stor stas likevel, ja :)

Trettheten og tendenser til kvalme har inntruffet, ryggen verker og jeg kjenner meg tydelig gravid! Er det ikke deilig, dere? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...