millama Skrevet 7. januar 2012 #1 Del Skrevet 7. januar 2012 Før endringene skrev jeg www.barnimagen.com og kom inn på forum. Når jeg nå skriver det kommer jeg til klikk.no sin side, må gå inn på artikkelen om " den nye barn i magen", for å så logge meg inn via link der. Det må da finnes en bedre og lettere måte å komme inn på sidene på??!! Gamle foruminnlegg som jeg søker på på google er heller ikke mulig å komme inn på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettisen Skrevet 7. januar 2012 #2 Del Skrevet 7. januar 2012 Før endringene skrev jeg www.barnimagen.com og kom inn på forum. Når jeg nå skriver det kommer jeg til klikk.no sin side, må gå inn på artikkelen om " den nye barn i magen", for å så logge meg inn via link der. Det må da finnes en bedre og lettere måte å komme inn på sidene på??!! Gamle foruminnlegg som jeg søker på på google er heller ikke mulig å komme inn på. ja - helt enig. Jeg bruker smart telefon, men tror kanskje det var en mer direkte link når jeg var på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millama Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 7. januar 2012 Ja det er med smarttelefon jeg har trøbbe også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 8. januar 2012 #4 Del Skrevet 8. januar 2012 Heisann. Oi, det stemmer jo veldig. Skal ta det med gjengen her i morgen! Takk for at du sier i fra. Det skal jo ikke være så vanskelig å komme til forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millama Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei. Fortsatt ikke noe webadresse for å komme inn på denne siden. Hva er adressen? Fungerer fremdeles ikke fra mobil hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 10. januar 2012 #6 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvis du taster inn barnimagen.com så skal du komme på forumsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millama Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 10. januar 2012 Nå funker det:) takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 10. januar 2012 #8 Del Skrevet 10. januar 2012 Så bra. Godt å høre at det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå