Gå til innhold

Noen som vet om Grand danois og liten hund kan parres? hvordan ser det ut a?

Anbefalte innlegg

Prøver å google for å finne blandingsrase med grand danois og en annen liten hund, men vanskelig.. noen som vet om det er mulig i det hele tatt? At Grand danois parres med småhund som chiuaua e.l altså? (Håper for all del Grand danoisen er tispen isåfall;)

Fortsetter under...

Det må du ikke finne på å gjøre, da vi den lille hunden dø, hvis du i det hele tatt får de til å parres. valpene vil bli så store at en liten hun ikke er i stand til å bære de frem.

Så desverre er ikke det en mulighet:)

Da ville jeg heller prøvd å finne en rase som allerede finnes, hvis du er på jakt etter hund:)

Lykke til:)

Hva om tispa er større enn hannhunden, slik HI antyder? Burde ikke det gå bra da?

Var borti at en liten bichon frisee prøvde å parre seg på vår Golden Retriever-tispe, kan ikke se noen andre problemer enn at han måtte stått på en stol for å rekke opp med utstyret sitt.

Annonse

Jeg har sett en blanding av noe stort (i alle fall større) og en chihuahua. Lurer på om mora var setter, eller rottis eller noe i den duren. Var i alle fall umulig å se hva den hunden var blanding av. Artig type da ;-)

Ja, i teorien går det. En sædceller en en sædceller og egg er egg, uansett om man er stor eller liten. Det er selvfølgelig å foretrekke at mor er størst ja. Lurer på om overnevnte par hadde brukt en seng eller noe som "forhøyer". Ha ha ha

Som regel er det umulig å forutsi hvordan de blir når det er så stor forskjell på de, både utseendesmessig og gemyttmessig. Derfor jeg jeg generelt ingen fan av planlagte blandingsparinger. Det er jaggu mye søppel der ute altså...

Det går om tipsa er størst, men jeg vil tro at det ikke er lurt. Det kan jo bli utrolig rare hunder med store vansker. Det er jo ikke sikkert de blir "proposjonale". Husker jeg så er Schæfer-aktig hund i Thailand, med Dachsbein. Utrolig artig utseende, men stakkars hund som har den store kroppen og de små beina. Den må få problemer en eller annen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...