Gå til innhold

Begynner på nesespray i februar. Fler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*Krysser-alt* : Har dere prøvd lenge før start? Vi har prøvd i 2 år.. Vi er 28 og 30 år :)

Hei :) Vi har aldri vært "prøvere". Samboer har en medfødt feil som gjør at testiklene har det for varmt som dermed gjør at det er få og trege sædceller. Han har ei IVF-jente på 13år fra et tidligere forhold.

Men vi har vært sammen i 6 år og aldri brukt prevensjon. Så da vi endelig var klar tok vi kontakt med fastlege som sendte henvisning direkte til IVF-klinikken i Tromsø.

- Så her er vi nå. Klar for å prøve! -

Jeg er 23 og samboer er 43. Hus, bil og hytte er på plass, nå mangler bare babyen :)

Lykke til med dere og!

hei hei

skal ringe inn mens i februar å så skal vi i gang med fryseforsøk.skal gå på noe hormoner denne gangen også,men håper vi får innsetting en gang i februar.

noen som vet hva som skal til for å få satt inn 2 egg på en gang??

*masse lykke til alle sammen*

Annonse

hei hei

skal ringe inn mens i februar å så skal vi i gang med fryseforsøk.skal gå på noe hormoner denne gangen også,men håper vi får innsetting en gang i februar.

noen som vet hva som skal til for å få satt inn 2 egg på en gang??

*masse lykke til alle sammen*

Spennende :)

Vi er da helt nye med dette her.. Jeg spurte ang hvor mange egg.. Og til oss sa de , 1 egg ved første, 1 el 2 egg på neste (kom ann på kvalitet) og høyst sannsynlig 2 egg på tredje forsøk !

Vi krysser fingrene :)

Gjest usababy

Jeg begynner sannsynligvis på spray igjen i februar, da vi skal gå ut fra mens som kommer i januar på vårt 2.forsøk.

Har ikke fått opplegget fra klinikken ennå, men det var beskjeden vi fikk etter negativ test nå i desember.

Jeg fikk satt inn 2 egg på 1.forsøk, det var ingen problem å få - vi ble bare spurt om vi ville sette inn ett eller to. Jeg er 38 så mulig det har noe å gjøre med antall egg vi får satt inn...?

Jeg begynner sannsynligvis på spray igjen i februar, da vi skal gå ut fra mens som kommer i januar på vårt 2.forsøk.

Har ikke fått opplegget fra klinikken ennå, men det var beskjeden vi fikk etter negativ test nå i desember.

Jeg fikk satt inn 2 egg på 1.forsøk, det var ingen problem å få - vi ble bare spurt om vi ville sette inn ett eller to. Jeg er 38 så mulig det har noe å gjøre med antall egg vi får satt inn...?

Ja tror det har noe med alder å gjøre også :)

Lykke til med neste forsøk :)

Hei.. Jeg skal ringe inn mens i morgen eller overimorgen og da starter vel jeg med nesespray om 20 dager og er sånn halvveis planlagt innsetting av egg siste uke i februar.... godt å se noen flere er i samme situasjon:) Mitt første forsøk, så er spent og vet ikke helt om jeg skal glede meg å være positiv, eller om jeg skal være litt engstelig og skeptisk..varierer veldig.. men blir glad over å se at det faktiskk er mange i samme situasjon OG mange det går godt for...:)

Etter fylte 35 år kan man sette inn to egg på første forsøk,men før fylte 35 er det ikke før på tredje forsøk man kan sette inn to egg står det i mine papirer hvertfall:)

Etter fylte 35 år kan man sette inn to egg på første forsøk,men før fylte 35 er det ikke før på tredje forsøk man kan sette inn to egg står det i mine papirer hvertfall:)

Det er sikkert forskjell på hvor en hører til. Jeg fikk beskjed at en normalt sett ikke seter inn mer enn et egg første gang hvis en var under 38 år (Haugesund sykehus). Men kom jo an på eggkvaliteten også da.....

Hei:-) hiver meg på denne tråden også. Jeg skal enten begynne på Spray i februar, eller rett på sprøyter i mars. Uttak ca uke 11. Håper på kort regime igjen, fordi det er mye mer behagelige :-) har hatt 2 gorsøk før, 1 på langt regime, som ble avbrutt etter uttak grunnet at eggene ikke overlevde etter befruktning. 2 forsøk var kort regime i desember, fikk egg satt inn av god kvalitet, men ble negativ test :-( så da er det påan igjen. Vi er 28 og 31, har prøvd å få barn siden jan.2009...håper mars blir en god måned! :-)

Hei:-) hiver meg på denne tråden også. Jeg skal enten begynne på Spray i februar, eller rett på sprøyter i mars. Uttak ca uke 11. Håper på kort regime igjen, fordi det er mye mer behagelige :-) har hatt 2 gorsøk før, 1 på langt regime, som ble avbrutt etter uttak grunnet at eggene ikke overlevde etter befruktning. 2 forsøk var kort regime i desember, fikk egg satt inn av god kvalitet, men ble negativ test :-( så da er det påan igjen. Vi er 28 og 31, har prøvd å få barn siden jan.2009...håper mars blir en god måned! :-)

Fikk vite idag at jeg begynner på spray 5 feb og forventet uttak uke 10/11 .. Å, er så spent,, dette er vårt første forsøk!!

Masse lykke til :) Krysser fingrene for oss alle !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...