prøver1991 Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Jeg føler at tiden går så utroolig sakte, har så lyst å få babyen ut. har hele 11 uker igjen, og føler at hver eneste dag er en hel uke. noen som har tips til å få tiden til å gå?
Fru.Vestavind Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 - Lag alt klart til babyen kjem. Det har eg eit prosjekt på no, og det kjem til å ta si tid, då vi er midt i flytting og alt er kasser, kaos og rot;P - Finn ein fornuftig hobby som kan flytte fokuset over på noko anna. - Mosjoner, ein spassertur dagleg gjer underverk med helsa, hummøret og forberedelast på fødselen. - Ikkje heng på nettforum med babyprat, då vil tida gå seeeeeint! (hehe, snakkar av erfaring frå sist gong;P) - Bruk tid på kjærasten og nyt det å kunne sove heile natta. Om ikkje så lenge vil ting bli endra, og ein har ikkje like god tid til å ta vare på kvarandre. - Les ei god bok. - Lær deg noko nytt, sist prøvde eg meg på hekling;) - Prøv å ignorer/gløym at du har baby i magen. Då flyttar du fokus og tida går kjappare. - Lag til eit kvart godt du legge i frysaren, slik at du har noko å kose deg med når barseltida er i gong. Middagar i passelege porsjonar er ein lur ting, er ikkje alltid ein har tid/lyst/energi til å lage fancy middag etter fødsel. - Om du ikkje klarar å halde deg unna babyting: les om fødselen og tida etter. Kjekt å ha litt bakgrunnsinformasjon. ja...meir kom eg ikkje på i farta:)
Drømmeprinsen<3 Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Vet hvordan du har det! Jeg har nesten 9 uker igjen, jeg synes tiden kunne gått raskere til tross for at jeg fortsatt er i full jobb. Har prøvd meg på litt strikking, men blir ikke ferdig, for fingrene mine hovner opp etter ett par omganger. Har drevet på og pusset opp barnerommet, med tapet og maling, men føler allikevell at tiden går seint. Men for all del! i dag sov jeg til 10.30! og de morgenene blir det nok ikke mer av på en stund! Vi får bare være gla til jo lenger barnet ligger i magen, misunner ikke de som må ha barnet på sykehuset i kuvøse o.l. for det måtte søskenbarnet mitt, og hun har hatt det tøft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå