Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har skjedd så mye på 4 mnd. (blir 4 mnd i morgen, født 3 uker for tidlig)

Lillemor her rullet idag for første gang fra mage til rygg, tror hun ble helt forskrekket selv he he :) og i tillegg fikk jeg det med på film!!!! :) er sååå stolt!

Hun ligger nå lenge på magen og ser seg rundt og smiler, prøver også å krype.

Prøvde også smaksprøve på grøt i dag, men det ble mye gris gitt ;) men vi får bare øve oss.

Det er en herlig tid nå når vi kan kommunisere mer sammen og det skjer så mye nytt, ikke minst latteren - den er bare helt fantastisk!! :)

Måtte bare fortelle - ha en fin dag alle mammaer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig med en skryte-tråd! hiver meg på her! Snuppa mi var

4mnd på torsdag..

Igår kom hun seg over på magen selv 3ganger!! (legger seg ikke fra mage-rygg,men hun liker seg best på magen denne damen) lå på sofan i halvsvima og hørte bare søstera mi måpte:P snudde meg og der lå ho på magen med verdens største glis om munnen.. Guud-man kjenner mye stolthet når de små begynner å bruke kroppen på en ny måte:)

ja-vi må nyte tida!! den går så altfor fort!!!

Skrevet

Så herlig:) ..Og helt enig - det går så utrolig fort! :-O Jenta mi er 7 mnd i dag (!) og er blitt så stor; sitter ved bordet og spiser, åler seg rundt på gulvet og er like ved å krabbe, har begynt å "prate"(ba-ba-ba og ma-ma-ma) og forstår i det hele tatt mer og mer.. Er jo ikke lenge siden hun var en liten bylt som bare lå der..! Skummelt at det går så fort, men herlighet så moro og spennende også! :)

Skrevet

Kjempefin tråd :)

Snuppa her ligger nok litt etter, blir 5 mnd om ei uke. Hun er pittelita, og kan ikke snu seg enda. Men hun kan prate, sprelle, le og smelter mamman sin totalt. Verdens blideste gull, og har fortsatt ikke hatt ei våkenatt! :D

Hun er kjempeflink å spise, elsker grøt og blir rasende når det er tomt. Snart oppe i to fulle porsjoner pr dag (etter råd fra ærneringsfysiolog ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...