Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvorfor kan jeg ikke søke på fødselsnummer for å få opp de trådene jeg har blitt spådd i? Jeg har noen ganger vært anonym i de innleggene, så kan ikke søke på mitt nick. Og har hatt flere nick. Noen som har noen tips til meg, hvordan jeg kan finne alle de innleggene? Før kunne jeg søke på fødselsnummer og da kom det relativt mange innlegg opp, noe jeg synes er trist og litt irriterende at ikke går nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 7. januar 2012 #2 Del Skrevet 7. januar 2012 Heisann. Kanskje jeg misforstår nå, men jeg prøvde å søke på 05.02.2012 og da fikk jeg opp mange innlegg. Er det et spesielt søkeord du bruker? Jeg skrev det i alle fall bare inn i søkefeltet til høyre. Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #3 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg søker på min fødselsdato og får opp: Ett eller alle dine søkeord var under 3 tegn, eller så søkte du på ord som ikke er tillatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 8. januar 2012 #4 Del Skrevet 8. januar 2012 Hm.. Kan du sende meg en mail på dette, om du ikke vil skrive det her? [email protected]. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå