Gå til innhold

Noen andre som skal til Danmark snart?

Anbefalte innlegg

Velkommen til Philomele, og hei igjen til dere andre :) Flott å ha ett forum som dette med likesinnede!Har ikke vært så aktiv på dette forumet, men det er absolutt til støtte før, under og etter prøving.. Jeg er også singel, og begynner å få litt erfaring i dette gamet etter 9 IUID

Jeg er i DPO-land og venter utålmodig på å kunne teste etter siste IUID . IKM 4 april, føles ut som det er en evighet til det og da hjelper det godt å vite at man ikke er alene :)

Fortsetter under...

Velkommen til Philomele, og hei igjen til dere andre :) Flott å ha ett forum som dette med likesinnede!Har ikke vært så aktiv på dette forumet, men det er absolutt til støtte før, under og etter prøving.. Jeg er også singel, og begynner å få litt erfaring i dette gamet etter 9 IUID

Jeg er i DPO-land og venter utålmodig på å kunne teste etter siste IUID . IKM 4 april, føles ut som det er en evighet til det og da hjelper det godt å vite at man ikke er alene :)

Hva er IUID?

Hva er IUID?

Inseminasjon

TravelBug, for en nydelig historie!

Blir våt i øyenkroken her jeg sitter...

Og jeg tror du har helt rett: Dette var meant to be!

På tross av all biologi og all fornuft, og man kan nesten lure på om det var noen høyere makter i sving!

Og han "ikke fullt så herlige typen allikevel" klarte jo i hvert fall å lage en herlig unge.

Så han kom jo til nytte, mener jeg. (Håper du ikke synes den siste kommentaren var for drøy TravelBug.;-))

Takk for velkomsten,Maulaz, og lykke til med ventingen.

Har fem turer til Stork bak meg, så jeg vet godt hvordan du har det. Desverre bare en SA som resultat for meg, men jeg krysser alt for deg og alle som venter her inne!

Stor klem fra meg

Veivalg og Philomele, så dumt og leit med tantebesøk!

Vi trenger flere med positive resultater her, synes jeg.

JA TIL FLERE SPIRER!

Neste gang må det jo bare være vår tur

Jeg er heldig som har LilleBug <3

han kom til meg ved en tilfeldighet tror jeg.

Jeg rotet meg oppi en herlig fyr da jeg reiste rundt i australia for to år siden. det var syklusdag/CD 8!!

aner virkelig ikke hvordan jeg ble gravid, for nå når jeg tester for å finne el, kommer den først på CD17.

Så LilleBug, han var nok bare ment til å komme til meg. Og den herlige fyren.. vel han var ikke så herlig da jeg fortalte han via email at han skulle bli far. I praksis er han som en donor.

Bare gratis og u-planlagt..

Merkelig hvordan å ha fått en baby, gir deg bare enda mer lyst på flere..

Hei :) Takk for at du delte historien om LilleBug til oss. Det var nok ment to be ;)

Jeg har snart ristet av meg tanten og ser frem mot neste forsøk som mest sannsynlig blir fryseforsøk. Må stå over denne syklusen og så er jeg i gang igjen i begynnelsen av mai regner jeg med. Så lenge Tante-Trofast dukker opp når hun skal, for syklusen kan vel kanskje være litt forstyrret etter et IVF-forsøk. Men nytt forsøk blir det uansett! :)

Klem til alle fra meg

• 2 uker senere...

Jeg hadde håpet å dra til Storkklinikken i forrige uke, men alt skar seg. 2 uker forsinket mens og stengt fert.klinikk i påsken betyr at jeg sanns. har eggløsning disse dagene, men er på hyttetur heller enn København. Det blir nok forsøk neste syklus, men det blir ikke populært på jobb.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...