Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Bare av ren nysgjerrighet. Jeg kjenner en del som heter det ( en del vil si sånn rundt 10 stk), som er i så forskjellige aldersgrupper, så det må jo ha vært et ganske mye brukt navn over tid. Vanskelig å si om det er typisk 50 60 eller 70 talls. Men tror ikke det er mange under 25 år som har dette navnet. Jeg kjenner ihvertfall ikke til noen. Men syns på en måte det er fint, men samtidig så er jeg litt usikker. Det er jo/ eller har vært ganske mye brukt da tydeligvis. Hva syns folk her om det navnet, og er det et navn som er klar for en renessanse?
Suebird Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Det er et av de navnene som jeg synes er virkelig grusomt! Totalt intetsigende, hardt og usjarmerende selv om det er mange flotte damer over 35 som heter det.
sommertiara Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 Wenche - grøss og gru Venke - kan funke, litt koselig Jeg vet de uttales helt likt, men det blir allikevel enorm forskjell på dem av en eller annen grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå