Gjest Ingen skal få! Skrevet 6. januar 2012 #1 Del Skrevet 6. januar 2012 Hey!! Denne var jo super!! Kan dere ikke ha dette som vanlig versjon også? ENDELIG fornøyd med det nye forumet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 7. januar 2012 #2 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvorfor funker ikke det på Android? Virker iallfall ikke hos meg. Den virket jo så bra under testingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. januar 2012 #3 Del Skrevet 7. januar 2012 jeg fikk det heller ikke til :-( Med android... Gleder meg til den kommer, den er jo kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 7. januar 2012 #4 Del Skrevet 7. januar 2012 jeg fikk det heller ikke til :-( Med android... Gleder meg til den kommer, den er jo kjempebra! Blir seriøst sur hvis de har gjort om så den bare fungerer på iPhone. Det ville vært typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 7. januar 2012 #5 Del Skrevet 7. januar 2012 Juhu!! Så bra at dere liker den. Jeg tror den skal komme for Android også, skal høre på mandag hvor den er i løypa. God helg, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olebrum30_05&09&13 Skrevet 7. januar 2012 #6 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg finner ikke appen, men får versjonen opp via internett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 8. januar 2012 #7 Del Skrevet 8. januar 2012 Vi har ikke en app på forumet, men en egen versjon for mobilen. Men er du på utkikk etter en app, så har vi denne: http://itunes.apple.com/no/app/uke-for-uke-barnimagen-com/id420874765?mt=8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Del Skrevet 8. januar 2012 Super på Ipad, skulle vært sånn på vanlig data også, mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingen skal få! Skrevet 9. januar 2012 #9 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg bruker ikke app, men vanlig opera mini på android. Skulle vært denne versjonen på vanlig og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå