julibaby10 Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 3 dager siden ordentlig avføring. Sønnen er 5 mnd, og har fått grøt og grønnsaksmos i en drøy mnd. Har hatt regelmessig avføring, men nå presser han til han blir rød i fjeset, men kommer ikke mer enn en teskje med hard avføring. Har prøvd både sviskemos og blåbær, men har ikke hjulpet ennå. Jeg ammer ca 6 ganger i døgnet i tillegg. Bør jeg gjøre noe, eller ordner det seg selv? Blir litt bekymret jeg altså!
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Bare husk på at sviskemos og blåbær virker motsatt av hverandre - blåbær er stoppende.
julibaby10 Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2012 Oi,oi,oi... Fikk bittelitt bare... Får se an i morgen, syns ikke noe om at det har stoppet opp!
Liaes Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Gi han en teskje med malt i grøtvannet neste måltid! Har akkurat hatt samme problem med gutten vår, og malt satte fart på magen! Prøvde først og gi svisker, men det hjalp ikke så masse..
julibaby10 Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2012 Gi han en teskje med malt i grøtvannet neste måltid! Har akkurat hatt samme problem med gutten vår, og malt satte fart på magen! Prøvde først og gi svisker, men det hjalp ikke så masse.. Da blir det butikken i morgen for å kjøpe malt:) Takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå