Gå til innhold

Andre som skal til Danmark i sommer? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen bra forslag til hvor vi kan dra? Noen feriesenter som er å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seawest og rønbjerg feriesenter.

Veldig fornøyd med begge. De er i en kjede som heter dayz. Tror alle i den kjeden er bra :)

Skrevet

Vi var i Danmark i fjor sommer. Vi leide feriehus på Lalandia Billund og det var helt supert. Kjempefint feriehus, alt var veldig praktisk .åpne grøntområder og lekeplasser mellom husene. Gåavstand til Lalanida med butikker, caféer/restauranter, innhegning med geiter som man kan kose med, badeland og lekeland (begge deler gratis inngang for de som bor i Lalandia), og rett over veien er Legoland. Og bare en halvtimes kjøretur unna er Løveparken/Givskud Zoo som også var stor stas. Vi kommer definitivt til å dra tilbake dit igjen om noen år.

Skrevet

Lalandia skal være bra ja! Men dyrt sammenlignet med de to jeg nevnte.

Skrevet

Nå er det 2 Lalandia i Danmark, vi har vært i den i Rødby. Havet rett ved. Kjempenydelig sted. Kjempefin dyrepark rett ved den også! Skal dere slenge med legoland ville jeg valgt den i Billund :)

Skrevet

Ja, Lalandia Billund er dyrt (vi betalte vel 12000 for båt + en uke feriehus),. men jeg synes likevel det var vel verdt det siden huset var så fint, det er så nært Lalandia og man får gratis inngang på badelandet og lekelandet. Vil man ha det litt billigere er Billund Camping rett over veien og like nært både Lalandia og Legoland, men hyttene er ikke like fine og man må betale badeland/lekeland selv (neppe noe problem om man ikke vil bruke det så ofte).

Skrevet

Det spørs litt på aldersgruppen og økonomi da ;) Vi leide et stort feriehus på Lalandia i Billund. Det var i fjor da vesla var 3 mnd. Det var foreldra mine som betalte feriehuset og vi ble med på maten ;) Veldig fine feriehus, mye gøy for unger og voksne. Vi hadde dårlig vær, men broren min som var 12 hadde det gøy på badeland, vi dro i løveparken, til legoland(ikke jeg og baby da;) Vi grillet, var ute å spiste på kro. De største feriehusene på lalandia hadde god plass og alt av utstyr ;) Vi hadde det veldig fint med at alt var så turist vennlig, siden vi hadde med en baby ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...