Gå til innhold

BIM-treff Trondheim! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag 19. Januar 2012 kl. 18:30 på Bær&Bar Solsiden-

Nå er vi noen Juni-mager som er klar for å vise frem kulen og være sosial, og håper det er flere som kommer :) Skal bli godt å møte hverandre og dele erfaringer, og de fleste har kanskje rukket å vært på UL også før den 19:) Andre mager er velkomne også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært artig å møte andre gravide! Hvis ikke nåkka kommer i veien så blir æ nok å komme =) Blir spennende å se om æ finner dåkker, får væll spørre litt rundt =)

Skrevet

Mulig ejg tar turen, med julimagen min:) Blir litt senere for min del i såfall, venter med husmorferier til etter at lillemor har lagt seg

Skrevet

Kanskje jeg kommer med min juli-mage jeg og. Om formen blir bra ;)

Skrevet

Jeg satser på å komme. Moro å treffe flere som skal ha rundt samme tid :)

Skrevet

hei, er det plass til en Juli-mage til? kjenner ingen andre gravide i Trondheim, hadde vært kjekt.

Skrevet

ååå kunne tenkt meg å bli med, men min bonusdatter har handballkamper 19.

Ja får prøv å blir med neste gang da :)

Vi har termin 5 juli.

Skrevet

Heihei,

Tenker jeg også blir med her, selv om jeg har mai-mage.

Noen som legger av et bord?

Eller skal man bare se etter et bord med mange mager.....?

Skrevet

Jeg og min juli-mage får ikke til å komme likevell. Men vi blir gjerne med på treff senere ;)

Skrevet

håper både mai-juni-juli mager kommer :D

Skrevet

Hei hei, Det ble overtid på jobb for meg i går slik at jeg klarte ikke å møte opp. Håper dere hadde ett koselig treff og si gjerne ifra når neste treff blir. ønsker da gjerne å bli med.

Skrevet

har en mann som måtte jobbe kveldsvakt her, så det gikk ikke nei...er gjerne med på treff for juni eller juli-mammaer en annen gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...