Athina' Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Jeg lurer på en ting når det gjelder el. Er nå på dag 12 i syklusen og sånn har tempene og el testene vært: Cd10 - pos el-test -temp 36.45 Cd11 - pos el-test - temp 36.42 Cd 12 temp 36.27 Har alle 3 dagene hatt el smerter, men mest i går og i dag, har de enda. Men jeg har jo ikke hatt temp økning, kan være at den kommer i morgen og at el er i dag, men vil selve eggløsningen ha vært etter kl 9 i morges når jeg tempet da siden at den skal stige etter egget har sluppet?
Ming82 Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Jeg tror kanskje el er i dag, jeg får ofte temp-dipp rett før den stiger
Athina' Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2012 Cornflake: Det var det jeg tenkte på også, men er uvanlig dette, og at jeg kjenner det så bra nå, men kan være for at jeg økte Vitexdosen til 2x 400 mg stedet for 1 x400 :-) Har ikke glemt å svare deg, men har ikke vært her inne mye, og når jeg kom hit igjen så ha jeg ikke fått opp noen av mld mine i postkassen, ikke før i går faktisk :-( Men fikk svar fra legen går om at alle blodprøvene var normale etter min alder og at jeg er fertil og har omtrent 10% sjanse til å bli gravid som statestikken sier over alt - så det var jo veldig gode nyheter :-))
Athina' Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2012 Men er det sånn at når tempen er så lav så har ikke egget sluppet enda? Men når økningen kommer så blir el satt til i dag tro? For jeg har forstått det sånn at tempen øker ikke før egget har løsnet/el har vært...? Eller har jeg misforstått?
Babysyk85 Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Kan ikke svare deg på det du spør om, men ble så glad for at du var her inne igjen!!! : ) Betyr det at dere skal prøve videre? Jippi! Hva har skjedd, mener å huske at legen sa det var minimale sjanser for at du kunne bli gravid? Veldig glad for å se deg her igjen, og håper jeg ikke har misforstått. Stoooor klem fra meg!
Athina' Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2012 Kan ikke svare deg på det du spør om, men ble så glad for at du var her inne igjen!!! : ) Betyr det at dere skal prøve videre? Jippi! Hva har skjedd, mener å huske at legen sa det var minimale sjanser for at du kunne bli gravid? Veldig glad for å se deg her igjen, og håper jeg ikke har misforstått. Stoooor klem fra meg! Takk :-) Jeg fikk høre etter mye frem og tilbake at jeg er fertil og prøvesvarene viste normale forhold etter min alder og at jeg var fertil og kunne bli gravid av meg selv... og statistikken sier vel 10 % for oss over 40 :-) Men nå vet jeg at jeg har el når jeg får positivt utslag så da blir det at man 'prøver' så lenge det går utover humør, helse og andre barna...pluss at jeg ha ikke tenkt å holde på så lenge at jeg får attpåklatt og nytt enebarn igjen nei ;-) Men er tilbake i el, dpo, og ikm helvete og vel noen gang er man glad for og være i 'helvete' ;-) Varm klem
Ming82 Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Men er det sånn at når tempen er så lav så har ikke egget sluppet enda? Men når økningen kommer så blir el satt til i dag tro? For jeg har forstått det sånn at tempen øker ikke før egget har løsnet/el har vært...? Eller har jeg misforstått? Hei Godt å høre at dine blodprøver var normal Jeg trodde jo at egget blir sluppet dagen før tempen stiger jeg da. Hvordan er tempen din i dag? Har den steget? Godt å ha deg tilbake Jeg har da fått tr på besøk igjen Jeg skal tilbake til Medicus den 12. for å sjekke egglederne mine. Huff, må da snart bli vår tur til å bli gravid. *klem*
Athina' Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2012 Men er det sånn at når tempen er så lav så har ikke egget sluppet enda? Men når økningen kommer så blir el satt til i dag tro? For jeg har forstått det sånn at tempen øker ikke før egget har løsnet/el har vært...? Eller har jeg misforstått? Hei Godt å høre at dine blodprøver var normal Jeg trodde jo at egget blir sluppet dagen før tempen stiger jeg da. Hvordan er tempen din i dag? Har den steget? Godt å ha deg tilbake Jeg har da fått tr på besøk igjen Jeg skal tilbake til Medicus den 12. for å sjekke egglederne mine. Huff, må da snart bli vår tur til å bli gravid. *klem* Takk for det Cornflake :-) Man begynner jo å spekulere da når man først får ett svar fra sykepleier så etter å ha kranglet meg til svar på tlf istedet for å inn for å få svarene så får jeg høre via sykepleier at legen sa sånn og sånn... :-/ MEN godt å ha svaret iallefall, men ett annet MEN, jeg har bestilt meg time til Ester Vanky i tr.heim som er spesialist og endokrinilog og dit skal jeg uansett, bare for å få sjekket på ul og få svar fra noen som kan endo, pcos osv. For jeg vil gjerne vite hvorfor testosteronet er så høyt, for det skal ikke være høyt, iallefall ikke Så høyt som mitt var, og det minsker jo sjanser. Men svar er svar og greit og forholde seg til :-) Håper du får svar også, for nå begynner ting og ta tid for oss altså, og det tar jo nuven av alt på mange måter :-/ Og ja du verden det er vår tid nå! :-)) Etter den lave på på cd 12 - 36,27 cd 13 36,92(men da hadde jeg vært på fest, feil tidspunkt og hufsa veldig i sengen før jeg fikk tatt tempen ;-p cd 14 - 36,61 Men jeg tror nok el var på cd 12 på dippen altså, men temping er ikke enkelt siden egget kan slippe rett etter en man har tatt den og da blir vinduet liten om man ikke helt har dønn regelmessige sykluser og el altså :-) Klem
Summerheat85 Skrevet 9. januar 2012 #9 Skrevet 9. januar 2012 Inne og synser litt jeg også, og må si meg enig med dag 12 ja.. en liten mulighet for dag 13, men som du sier så var det tempedipp på dag 12 og det er ikke uvanlig at det skjer før egget slipper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå