MissDawn Skrevet 6. januar 2012 #1 Del Skrevet 6. januar 2012 ... det er noen av oss også!! Synes veldig mange klager over hvor vanskelig det nye forumet er, selv synes jeg det er blitt kjempebra. Selvfølgelig er det litt voksesmerter i begynnelsen, men det både ser bedre ut og er enkelt å bruke når man blir vant til det. Håper folk gir det nye forumet en sjanse, selv om det er mye nytt og skummelt Har noen forslag til forbedringer likevel: Går det an å få link på "startsiden"til de emnene/forumene man følger. F.eks er jeg ofte inne på Bleiedebatten og Juni 2012-gruppa. Kanskje går det an at disse ligger lett tilgjengelig for meg, når jeg har trykka "følg denne"? På telefonen (iphone) må jeg trykke to ganger for å komme inn på et emne, er dette nødvendig? Det holder vel med en gang? Spesielt på telefonen er scrolle-menyen så lang, så der savner jeg veldig en kjapp link til mine favoritter, må scrolle en evighet for å komme inn på Spør jordmødrene. Når jeg har lest et emne på pcen, og åpner det sammen siden på telefonen eller ipad står det fortsatt som ulest. Mulig det er bare meg som surrer, men kanskje det er noe som kan fikses også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amia Skrevet 6. januar 2012 #2 Del Skrevet 6. januar 2012 Enig! Hipp hurra for nytt forum!! Synes det er helt supert, og mye bedre enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. januar 2012 #3 Del Skrevet 6. januar 2012 Synes også det er spennende med noe nytt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 6. januar 2012 #4 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei på dere. ååå.. Det varmet med gode tilbakemeldinger! Jeg skal ta med meg det du skriver også, MissDawn. Det med å legge noen forum som favoritter er jo egentlig en god ide. Men jeg er usikker på om det går. Skal sjekke det ut! Det med at de leste temaene dine ikke følger med til telefonen tror jeg det er er vanskelig å gjøre noe med. For dette følger ikke ip'en din. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå