FruaR Skrevet 6. januar 2012 #1 Del Skrevet 6. januar 2012 Synes den nye siden dere er helt umulig, tungvindt og nesten umulig å finne frem. Konklusjon, jeg gir opp!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete00 Skrevet 6. januar 2012 #2 Del Skrevet 6. januar 2012 enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. januar 2012 #3 Del Skrevet 6. januar 2012 hvis man bestemmer seg for at det er umulig, tungvindt og umulig å finne frem - så blir det det! Må da ikke få hetta selvom noe blir nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 6. januar 2012 #4 Del Skrevet 6. januar 2012 Eneste eg ikke like e at eg klare ikke å finne frem forumene me mobilen lengre:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 6. januar 2012 #5 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei på dere. Det var jo dumt da. Hva er det som er umulig å finne? Tar gjerne i mot tilbakemeldinger. Yasmin: Hvilken mobil har du? Vi håper det skal være mye lettere å bruke mobilen med det nye forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #6 Del Skrevet 6. januar 2012 Så snart barnet er ute forsvinner jeg. Er så lite spennende her inne BLITTTTTTTTTTTTTT. BåNNNNNNNNNNN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutte87+ februar spire! Skrevet 6. januar 2012 #7 Del Skrevet 6. januar 2012 jeg har Iphone og jeg finner ikke forumet på tlf. står ikke som et alternitiv heller... er jo litt avhengig av forumet, så det er litt kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 6. januar 2012 #8 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Anonym: Det var jo dumt da. Nutte87: Hm.. Så rart. Prøvde med min iphone nå, og da kom jeg inn når jeg søkte på barnimagen på Safari. Hvor går du inn? Endret 6. januar 2012 av elin-forumansvarlig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete00 Skrevet 11. januar 2012 #9 Del Skrevet 11. januar 2012 når man logget inn tidligere, så sto det "din svangerskapsuke er +++ og om den den savner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ninnin* Skrevet 11. januar 2012 #10 Del Skrevet 11. januar 2012 Synes det er mye bedre enn før jeg:D Folk er sååå kje! tåler jo ikke en forandring.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 12. januar 2012 #11 Del Skrevet 12. januar 2012 Merete: Dette skal være fikset nå. Sjekk profilen din, der skal det komme opp om du legger inn termindato. *G*: Tusen takk for fine ord. Vi jobber med å gjøre det bedre og bedre, så dette lover godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete00 Skrevet 12. januar 2012 #12 Del Skrevet 12. januar 2012 der ja! supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 13. januar 2012 #13 Del Skrevet 13. januar 2012 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå